Ikke bare bare når huset er fullt, neiHehesnart lunsj her, men må få hjem mannen først, er alene med 4 barn
storebror har besøk hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bare bare når huset er fullt, neiHehesnart lunsj her, men må få hjem mannen først, er alene med 4 barn
storebror har besøk hehe
Hehe nei, men veldig koselig daIkke bare bare når huset er fullt, neiHåper det smakte!
Gjett to ganger...middag? taco hergleder meg
![]()
Får lyst på sommer jegAh mannen følger med på det, så regnet med at det blir det her og.
Håper å få svømt litt i morgen! Får alltid lyst til det når jeg ser det programmet![]()
Spiser stratos nå jegIronisk nok ble det ikke rørt - livet der ennå, men overlever nok ikke en kveld til.
Har også Stratos i kjøleskapet![]()
Biff??Gjett to ganger...![]()
Ahh det er nydelig daYesfløtegratinerte poteter og hvitløkssmør
![]()
Ble taco på oss og - men ikke uten dramamiddag? taco hergleder meg
![]()
Vi har han med på babysvømming, men vurderer å ta han med på svømmehallen i dag. Dvs han vil kun være litt i varmebassenget, mens den andre var svømt noen lengder. Har årsmøtet selv, hadde vært greit å få brukt det ordentlig igjenFår lyst på sommer jegtar du med lille på svømming?
Farlig godt! Førte ikke åpne den, kunne spist hele plata :OSpiser stratos nå jeg![]()
Haha, huffdaBle taco på oss og - men ikke uten dramaførst så glemte vi Tacoskjellene i ovnen, ble brent og måtte fikse nye. Så datt bøtta med søppeldynga i bakken og under sofaen... Fun times ><
Han koser seg sikkert godt i varmebassengetVi har han med på babysvømming, men vurderer å ta han med på svømmehallen i dag. Dvs han vil kun være litt i varmebassenget, mens den andre var svømt noen lengder. Har årsmøtet selv, hadde vært greit å få brukt det ordentlig igjen![]()
YumsFarlig godt! Førte ikke åpne den, kunne spist hele plata :O
"God" morgenGod morgen og god søndag til alle!![]()
Oi, såpassGod morgen og god dag ja
Her er bursdagsmaraton i helgen og hele 3 bursdager til uken![]()
nope, ingen her i huset.Oi, såpassnoen av dere som har bursdag?