Skravletråd

middag? taco her :D gleder meg :)
Ble taco på oss og - men ikke uten drama :P først så glemte vi Tacoskjellene i ovnen, ble brent og måtte fikse nye. Så datt bøtta med søppeldynga i bakken og under sofaen... Fun times ><

Får lyst på sommer jeg :P tar du med lille på svømming?
Vi har han med på babysvømming, men vurderer å ta han med på svømmehallen i dag. Dvs han vil kun være litt i varmebassenget, mens den andre var svømt noen lengder. Har årsmøtet selv, hadde vært greit å få brukt det ordentlig igjen :)

Ble taco på oss og - men ikke uten drama :P først så glemte vi Tacoskjellene i ovnen, ble brent og måtte fikse nye. Så datt bøtta med søppeldynga i bakken og under sofaen... Fun times ><
Haha, huffda :P plukka søppeldynga i evigheter dere sikkert ;)

Vi har han med på babysvømming, men vurderer å ta han med på svømmehallen i dag. Dvs han vil kun være litt i varmebassenget, mens den andre var svømt noen lengder. Har årsmøtet selv, hadde vært greit å få brukt det ordentlig igjen :)
Han koser seg sikkert godt i varmebassenget :D vi har ikke prøvd svømming enda :/ burde sikkert gjort det, for han er ikke noe glad i å bade :/

God morgen og god søndag til alle! :)
"God" morgen :D supertrøtt! Sov mellom 23 og 2 i natt, men resten av ble det bare dupping.. Lille har pressa og stønna og sutra konstant. Trengte å bæsje, men det kom ikke noe før på stellebordet kl 7.30 :P nå er jeg veldig lite pedagogisk riktig og har lagt han på babygymmen foran TV'en... :O

God morgen og god dag ja:D
Her er bursdagsmaraton i helgen og hele 3 bursdager til uken:eek:

Back
Topp