Skravletråd

Ikke sant!

Det er litt rart med det - på den ene siden synes jeg det er koselig å amme og tenker jeg bor fortsette så lenge det lar seg gjøre. På den andre savner jeg å kunne ta et glass vin med maten når vi blir invitert til å spise.

Men dør ikke :P
Ammer så lenge jeg kan tror jeg :) eller, ikke i årevis da :P hvis jeg nettopp har ammet, så smaker jeg to slurker av sambos vinglass :P men tør ikke ta et glass selv nei :) gleder meg til å kunne gjøre det ;)

Ammer så lenge jeg kan tror jeg :) eller, ikke i årevis da :P hvis jeg nettopp har ammet, så smaker jeg to slurker av sambos vinglass :P men tør ikke ta et glass selv nei :) gleder meg til å kunne gjøre det ;)
Ååh så lurt :P
Nå drikker ikke min så mye ellers, men skal huske på det :P time ammingen ifm middag

Planer for kvelden du da?

Ååh så lurt :P
Nå drikker ikke min så mye ellers, men skal huske på det :P time ammingen ifm middag

Planer for kvelden du da?
Kun til mat her :) evt en øl etterpå, men han har blitt så glad i munkholm bayer, så ofte blir det det istedet :D vi er litt sånn vin-mennesker, så har noen skikkelig gode på lagring :D

Planen i kveld er å se litt tv, spise litt godis og legge meg tidlig :P må so jeg gleder meg til han sover over natta :D eller i hvertfall en 6 timer i strekk :D

Kun til mat her :) evt en øl etterpå, men han har blitt så glad i munkholm bayer, så ofte blir det det istedet :D vi er litt sånn vin-mennesker, så har noen skikkelig gode på lagring :D

Planen i kveld er å se litt tv, spise litt godis og legge meg tidlig :P må so jeg gleder meg til han sover over natta :D eller i hvertfall en 6 timer i strekk :D
Høres ut som en koselig kveld det ja - noe spesielt du skal se? (er det noe spennende på i kveld?)

Han sover nok lengre snart - satser i alle fall på at min finner tilbake dit snart :P

Et spm: hvordan sjekker man topp 100 lista fra mobil? Har prøvd å endre til web visning, men funker ikke :/
Jeg går via nettleseren - åpner forumet derfra. Sjekker såpass ofte at det dukker opp blant mulighetene ganske så fort

Sånn ser riktig det forresten ut:

Vedlegg

• 1455969885087.jpg
    1455969885087.jpg
    61,6 KB · Visninger: 4
  • 1455969897165.jpg
    1455969897165.jpg
    60,6 KB · Visninger: 4
  • 1455969911467.jpg
    1455969911467.jpg
    59,1 KB · Visninger: 4
  • 1455969923096.jpg
    1455969923096.jpg
    61,9 KB · Visninger: 4
Høres ut som en koselig kveld det ja - noe spesielt du skal se? (er det noe spennende på i kveld?)

Han sover nok lengre snart - satser i alle fall på at min finner tilbake dit snart :P
Ikke sjekka hva som går, men tror kanskje jeg ser mesternes mester :D
Evt blir det noe på netflix :)

Ikke sjekka hva som går, men tror kanskje jeg ser mesternes mester :D
Evt blir det noe på netflix :)
Ah mannen følger med på det, så regnet med at det blir det her og.

Håper å få svømt litt i morgen! Får alltid lyst til det når jeg ser det programmet :)

Og da var mannen endelig hjemme :D

Ingen Toblerone, men alkohol, bamsemums (som telefonen ville ha til barselomsorg?), Allsorts og en enorm bøtte fra Bonbon :D

Plutt har endelig sovnet og det er igjen pannekaker :P woop
Åh det hørtes herlig ut :D

Han griper ikke etter ting helt ennå, men kan ta imot og holde litt. Derimot skal ALT smakes på, absolutt alt

Hun har begynt litt å gripe etter men stort sett gir jeg henne lekene og da går de rett i munnen ja :)

Bra du rakk å spise i alle fall :P ingen selvfølge om dagen det hehe
Nei, er langt fra en selfølge - spesielt når man er alene med de små luringen(e)

Som nå - mannen er endelig på vei ned, skal få satt igang frokost /lunsj og rampetrollet er så klart våkent :P

Nei, er langt fra en selfølge - spesielt når man er alene med de små luringen(e)

Som nå - mannen er endelig på vei ned, skal få satt igang frokost /lunsj og rampetrollet er så klart våkent :P
Hehe :) snart lunsj her, men må få hjem mannen først, er alene med 4 barn :P storebror har besøk hehe

Back
Topp