Skravletråd

Her er alt bra ja :) vært litt snø i lufta idag. Mens her for et par dager var det skikkelig vårstemning. Snøsmelting og deilig varme fra sola.

Snart vinterferie. Da skal vi ut å fly :)
oh digg:)
Har du peil...spa ? massasje?
skal være gave...i my homecity altså.
spurte mammam hadde ikke anelse vettu haha...tror ikke hun vet hva slikt er engang:hilarious:

ohh spennende. hjem til dine?
giukk greit her første turen:)

Blir nok rosa roser med hvitt bånd på vasen, bordkort i sølv .. Så får jeg se om jeg finner noe mer pynt ...

ja det blir nok bra.
her har vi hvite duker og skal ha kunstige roseblader strødd utover på bordene og noen nydelige brikker. Fått alt av oldeforeldrene. Hun har laget dukene og brikkene<3<3 Mange år gammelt:)

Mamma ville spandere noen blomsteroppsatser og jeg takker og bukker for det.
Ellers har jeg noe annet rosa dill liggende også...fikk av min svigerinne etter de var ferdig med barn. er vel noen slike rosa glasssmokker. men blir fort for mye...så får se
Ellers skal jeg ha et slikt dåpslys med navn og dato som njeg bestiller på Løiten lys. hadde det til guttungen også.

Hei. Da har jeg endelig fått tilbake tlf min:) nok engang:O Samsung altså! Hvordan går det her inne om dagen da? Jenta har begynt å sove kortere mellom måltid på natt. Kjenner jeg begynte å bli godt vant. Nå er Vær 3 t ca. Idag får jeg besøk av en venninne. (Forlover). Prøvetime på brudekjole I morgen. Spennende å se hvordan det går med snuppa med oss:)

Hei. Da har jeg endelig fått tilbake tlf min:) nok engang:O Samsung altså! Hvordan går det her inne om dagen da? Jenta har begynt å sove kortere mellom måltid på natt. Kjenner jeg begynte å bli godt vant. Nå er Vær 3 t ca. Idag får jeg besøk av en venninne. (Forlover). Prøvetime på brudekjole I morgen. Spennende å se hvordan det går med snuppa med oss:)
Hei hei :)

Så spennende med prøvetime - måtte dere ha det veldig gøy :) håper du blir fornøyd!

Her opplever jeg akkurat samme greia! Ham har pleid å sove 5-6 timer i strekk ; nå går det 3/4 til første gangen han våkner, så har andre time.. Slitsomt

Hvilken Samsung r det /hva skjer? Bestevenninnen min spiser med sin s6 :O

Flere som opplever at iPad+babyverden=ikkefungerende? rart de ikke har tatt hensyn til de som ikke bruker pc, men iPad (jeg har iPad mini). Det er 2.gangen safari klikker og lukker nettleseren!

Helt forferdelig natt. Ble ikke natt før kl 01, og fra kl 02 og utover våknet hun hvert 1.-3.minutt og spyttet ut smokken, men ville ha den. Jeg har sovet nada. Kommer ikke til å klare og levere i bhg - igjen. Det er 3.gangen denne uken. Prøver å legge henne, men hun tisset utover hele seg selv og måtte skiftes på og tror selvsagt det er morgen.

Men ellers, så er planen at gubben kommer hjem tidlig, og jeg tar dupp. Samt legger meg kl 19-20 for natta. Måtte avbestille en legetime til meg, orker ikke. Zzzzzz

Flere som opplever at iPad+babyverden=ikkefungerende? rart de ikke har tatt hensyn til de som ikke bruker pc, men iPad (jeg har iPad mini). Det er 2.gangen safari klikker og lukker nettleseren!

Helt forferdelig natt. Ble ikke natt før kl 01, og fra kl 02 og utover våknet hun hvert 1.-3.minutt og spyttet ut smokken, men ville ha den. Jeg har sovet nada. Kommer ikke til å klare og levere i bhg - igjen. Det er 3.gangen denne uken. Prøver å legge henne, men hun tisset utover hele seg selv og måtte skiftes på og tror selvsagt det er morgen.

Men ellers, så er planen at gubben kommer hjem tidlig, og jeg tar dupp. Samt legger meg kl 19-20 for natta. Måtte avbestille en legetime til meg, orker ikke. Zzzzzz
Har ikke prøvd på ipad, bruker den mest på mobil egentlig - men du kan si ifra på den tekniske delen av forumet?

Høres ut som en heftig natt :O håper du får sovet litt etterpå, ja!

Hei! Oi så spennende, håper du blir fornøyd :) Må kose dere!

Det er det samme her.. før sov hun 6-7t sammenhengende, men så ble hun syk og etter det har det vært ofte! Trodde det var pga sykdommen at hun måtte spise seg opp igjen for hun spiste lite da hun var syk.. men nå har hun jo vært frisk i en uke?!? I natt var det halv 11, halv 1, halv 3, halv 5, halv 6, halv 7, halv 8 ... da sto jeg opp og hun sover nå da.. blir litt sprø av det, lite sammenhengende søvn :P

har ikke ipad dessverre, men det burde da funke! rart...

uff så slitsomt.. håper du får hvilt deg snart :)

Back
Topp