Skravletråd

Da bør det gjøre det.
Vært syk selv, men heldigvis kun meg her da.
'Fin gjeng det. hva serverer dere?
Med guttungen var det 5 i okt.
Godt at de andre ikke ble smittet da! Vi velger koldtbord, men bare et lite et. Litt kyllingbiter, potetsalat, "pigs in blankets" (innbakte pølsebiter), kjøttboller av noe slag, laks&eggerøre. Litt ymse :) Skal ha noe mer og, vet bare ikke hva enda :p hehe...
Merker at tiden flyr forbi når en har baby! Vips så hadde man ikke tid til ditten og datten.
(Sier jeg som sitter og bruker tid på å hekle julegaver :p )

Dere bor kanskje et litt større sted? Eller småby. Jeg bor i bygd, og de som bor her nå flyttet inn slik at 2013-kullet nesten er det yngste kullet her. Dvs at hvis jeg fortsetter å bo her til minste er 6 år og skal gå på skole er det bare 2 stk i klassen :o !
Men planen er å flytte ;)

Helt enig :) vi skal på spahotell i Sverige en helg på april, men tar med barnevakta :p
ja hehe lurt:)
bryluppet er i Ukraina of andre reisen i Tyrkia....

ble litt oppgitt...syns det er i grunn idiotisk å spørre oss om Tyrkia uten barn i det hele tatt...de vet godt hva jeg mener liksom;)har vel nevnt de vennene før tror jeg...sa vi kunne være med om vi tok med barna i det og det tidsrommet etter jef fikk sjekket hva penger vi faktsik har. allerede en del turer på oss i år....nei de skulle spørre noen andre da:hilarious::hungover:

Vi har også dåp da.. Har ikke ordna med noe :p null og niks.. Bortsett fra lokalet.. Hehe :) men rekner med det ordner seg med det meste og at det blir en koselig dag... ;) God bedring!
Takk :) Ja, det meste ordner seg vet du. Jeg stresser ikke med denne dåpen, for meg er seremonien i kirken det viktigste. Og siden hun blir det eneste dåpsbarnet den søndagen så får vi vel skifterommet for oss selv og hehe :p

Takktakk :) Jada, jeg er litt rutinert. Og når jeg først kommer igang så er jeg ganske effektiv :) Er jo ikke så mange, og får hjelp til mat og kaker så da kan jeg fokusere på litt annet :)
Det er bra :D Ordner seg alltid :)

Godt at de andre ikke ble smittet da! Vi velger koldtbord, men bare et lite et. Litt kyllingbiter, potetsalat, "pigs in blankets" (innbakte pølsebiter), kjøttboller av noe slag, laks&eggerøre. Litt ymse :) Skal ha noe mer og, vet bare ikke hva enda :p hehe...
Merker at tiden flyr forbi når en har baby! Vips så hadde man ikke tid til ditten og datten.
(Sier jeg som sitter og bruker tid på å hekle julegaver :p )

Dere bor kanskje et litt større sted? Eller småby. Jeg bor i bygd, og de som bor her nå flyttet inn slik at 2013-kullet nesten er det yngste kullet her. Dvs at hvis jeg fortsetter å bo her til minste er 6 år og skal gå på skole er det bare 2 stk i klassen :eek: !
Men planen er å flytte ;)

Koldtbord er ikke dumt. Her stod det mellom det og snitter...men når en tilbyr og lage snitter til 25pers gratis til oss var valget enkelt;)

jojo, men smart var tidlig ute med gaver, hva hekles nå?:)

Ja, sentralt i Bergen:hilarious:

Koldtbord er ikke dumt. Her stod det mellom det og snitter...men når en tilbyr og lage snitter til 25pers gratis til oss var valget enkelt;)

jojo, men smart var tidlig ute med gaver, hva hekles nå?:)

Ja, sentralt i Bergen:hilarious:
Ja, det er klart :) ! Lettvint og lurt det når noen tilbyr seg det. Jeg sitter bare og gleder meg til restemat jeg hahah.
Det hekles spasett. Men det går så fort, så sitter mye og ser på dataen, inspirasjon og nye ideer... Skulle jeg fant noe litt avansert og flott :)

Ellers har jeg prosjekt med "stjerneteppe" til lillegull, men jeg mangler garn så må bestille mer :p Kjøpte så mye som oppskriften krevet, men jeg må ha heklet løsere enn den som skrev oppskriten gitt. Så alt i alt trengte dette teppet over 20 garnnøster :o !!!
Det hadde vært dyrt å kjøpe det teppet i butikken :p

Håper den er bra :) Hadde jo vært kjekt :D Hvordan er formen deres i dag?
Den er relativt bra:) ingen av oss har feber og jeg er bare litt kvalm:D herlig!! Har han hjemme i dag og da, vi tar det veldig med ro. Han sitter med iPad og jeg slapper av. Det er vel lov:P la meg kl 9 i går, det var deilig!

Ja, det er klart :) ! Lettvint og lurt det når noen tilbyr seg det. Jeg sitter bare og gleder meg til restemat jeg hahah.
Det hekles spasett. Men det går så fort, så sitter mye og ser på dataen, inspirasjon og nye ideer... Skulle jeg fant noe litt avansert og flott :)

Ellers har jeg prosjekt med "stjerneteppe" til lillegull, men jeg mangler garn så må bestille mer :p Kjøpte så mye som oppskriften krevet, men jeg må ha heklet løsere enn den som skrev oppskriten gitt. Så alt i alt trengte dette teppet over 20 garnnøster :eek: !!!
Det hadde vært dyrt å kjøpe det teppet i butikken :p

Haha ja...rester etter kake..oohh yummy
Hva kaker skal dere ha:)?

Har så lyst på slik til snuppa jeg
upload_2016-2-18_11-41-4.png

ohh såpass...må legge ut bilde når du er ferdig;)

Haha ja...rester etter kake..oohh yummy
Hva kaker skal dere ha:)?

Har så lyst på slik til snuppa jeg
Vis vedlegget 162428

ohh såpass...må legge ut bilde når du er ferdig;)
Den var kjempesøt :D Du får strikke en. Kunne tenkt meg en sånn selv til lille.
Hvor er mønsteret?

Skal ha sjokolademoussekake, marsipankake, cupcakes og jeg tenkte kanskje å lage kanelboller. Det er ikke så mye jobb og de blir veldig gode om jeg skal få si det selv :D

Bestiller marsipankaken. Sånn dåpskake :)

Den var kjempesøt o Du får strikke en. Kunne tenkt meg en sånn selv til lille.
Hvor er mønsteret?

Skal ha sjokolademoussekake, marsipankake, cupcakes og jeg tenkte kanskje å lage kanelboller. Det er ikke så mye jobb og de blir veldig gode om jeg skal få si det selv :D

Bestiller marsipankaken. Sånn dåpskake :)

Vet ikke om jeg klarer:eek:
http://www.ravelry.com/patterns/library/lvfallbukse---falling-leaves-pants

Ohh så godt da.
Her blir det 2 etg sjokoladekake som trekkes i fondant og pyntes med det ene og det andre, hovedkaken.
Skillingsboller.
Nøttebunn med krem og daimstrøssel.
Vanilje cupcakes med jordbær smørkrem.
Og noe hjemmelaget konfekt.

Endelig bestemt meg:P

Hva må du gi for marsipankaken:)?

upload_2016-2-18_12-31-54.png
i ull fra hust&claire

upload_2016-2-18_12-32-44.png
heldrakt fra the brand

upload_2016-2-18_12-33-39.png
fra levis

upload_2016-2-18_12-34-35.png
kjole fra the brand

Alt sammen 391kr med frakt. :D

Den er relativt bra:) ingen av oss har feber og jeg er bare litt kvalm:D herlig!! Har han hjemme i dag og da, vi tar det veldig med ro. Han sitter med iPad og jeg slapper av. Det er vel lov:p la meg kl 9 i går, det var deilig!

Så bra :D

Vet ikke om jeg klarer:eek:
http://www.ravelry.com/patterns/library/lvfallbukse---falling-leaves-pants

Ohh så godt da.
Her blir det 2 etg sjokoladekake som trekkes i fondant og pyntes med det ene og det andre, hovedkaken.
Skillingsboller.
Nøttebunn med krem og daimstrøssel.
Vanilje cupcakes med jordbær smørkrem.
Og noe hjemmelaget konfekt.

Endelig bestemt meg:p

Hva må du gi for marsipankaken:)?
Jeg bruker også ravelry endel! :) Høres bra ut det! Hjemmelaget konfekt er spennende da :D

Koster 700-800kr for kaken :) Kan velge om vi vil ha bilde på, hmm.. Må tenke på det :) ! Hadde fra samme sted til eldste, veldig god kake. Valgte bringebær og vaniljekrem...!

Hei og hopp! Nå var det på tide å titte innom igjen! :) nesten ikke vært her i det hele tatt i februar.
Alt bra med alle?

Back
Topp