Helt enigja det er det. jeg klarer det ikke.
vi er bedt i brylupp i sommer og med på en annen reise. nei til begge deler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enigja det er det. jeg klarer det ikke.
vi er bedt i brylupp i sommer og med på en annen reise. nei til begge deler
Godt at de andre ikke ble smittet da! Vi velger koldtbord, men bare et lite et. Litt kyllingbiter, potetsalat, "pigs in blankets" (innbakte pølsebiter), kjøttboller av noe slag, laks&eggerøre. Litt ymseDa bør det gjøre det.
Vært syk selv, men heldigvis kun meg her da.
'Fin gjeng det. hva serverer dere?
Med guttungen var det 5 i okt.
sjokoladekake med liten hello kitty på.Trekt med fondant. pyntet med små blomster ++
jente som blir 2 år
ja hehe lurtHelt enigvi skal på spahotell i Sverige en helg på april, men tar med barnevakta
![]()

TakkVi har også dåp da.. Har ikke ordna med noenull og niks.. Bortsett fra lokalet.. Hehe
men rekner med det ordner seg med det meste og at det blir en koselig dag...
God bedring!
Det er braTakktakkJada, jeg er litt rutinert. Og når jeg først kommer igang så er jeg ganske effektiv
Er jo ikke så mange, og får hjelp til mat og kaker så da kan jeg fokusere på litt annet
![]()
ja ble fornøyd...hihi. og satser på de blir det ogsåDen ble nok fin ja![]()
Det gjør de nok helt sikkertja ble fornøyd...hihi. og satser på de blir det også![]()
Godt at de andre ikke ble smittet da! Vi velger koldtbord, men bare et lite et. Litt kyllingbiter, potetsalat, "pigs in blankets" (innbakte pølsebiter), kjøttboller av noe slag, laks&eggerøre. Litt ymseSkal ha noe mer og, vet bare ikke hva enda
hehe...
Merker at tiden flyr forbi når en har baby! Vips så hadde man ikke tid til ditten og datten.
(Sier jeg som sitter og bruker tid på å hekle julegaver)
Dere bor kanskje et litt større sted? Eller småby. Jeg bor i bygd, og de som bor her nå flyttet inn slik at 2013-kullet nesten er det yngste kullet her. Dvs at hvis jeg fortsetter å bo her til minste er 6 år og skal gå på skole er det bare 2 stk i klassen!
Men planen er å flytte![]()

Ja, det er klartKoldtbord er ikke dumt. Her stod det mellom det og snitter...men når en tilbyr og lage snitter til 25pers gratis til oss var valget enkelt
jojo, men smart var tidlig ute med gaver, hva hekles nå?
Ja, sentralt i Bergen![]()
Den er relativt braHåper den er braHadde jo vært kjekt
Hvordan er formen deres i dag?
Ja, det er klart! Lettvint og lurt det når noen tilbyr seg det. Jeg sitter bare og gleder meg til restemat jeg hahah.
Det hekles spasett. Men det går så fort, så sitter mye og ser på dataen, inspirasjon og nye ideer... Skulle jeg fant noe litt avansert og flott
Ellers har jeg prosjekt med "stjerneteppe" til lillegull, men jeg mangler garn så må bestille merKjøpte så mye som oppskriften krevet, men jeg må ha heklet løsere enn den som skrev oppskriten gitt. Så alt i alt trengte dette teppet over 20 garnnøster
!!!
Det hadde vært dyrt å kjøpe det teppet i butikken![]()

Den var kjempesøtHaha ja...rester etter kake..oohh yummy
Hva kaker skal dere ha?
Har så lyst på slik til snuppa jeg
Vis vedlegget 162428
ohh såpass...må legge ut bilde når du er ferdig![]()
Den var kjempesøt o Du får strikke en. Kunne tenkt meg en sånn selv til lille.
Hvor er mønsteret?
Skal ha sjokolademoussekake, marsipankake, cupcakes og jeg tenkte kanskje å lage kanelboller. Det er ikke så mye jobb og de blir veldig gode om jeg skal få si det selv
Bestiller marsipankaken. Sånn dåpskake![]()
Den er relativt braingen av oss har feber og jeg er bare litt kvalm
herlig!! Har han hjemme i dag og da, vi tar det veldig med ro. Han sitter med iPad og jeg slapper av. Det er vel lov
la meg kl 9 i går, det var deilig!
Jeg bruker også ravelry endel!Vet ikke om jeg klarer
http://www.ravelry.com/patterns/library/lvfallbukse---falling-leaves-pants
Ohh så godt da.
Her blir det 2 etg sjokoladekake som trekkes i fondant og pyntes med det ene og det andre, hovedkaken.
Skillingsboller.
Nøttebunn med krem og daimstrøssel.
Vanilje cupcakes med jordbær smørkrem.
Og noe hjemmelaget konfekt.
Endelig bestemt meg
Hva må du gi for marsipankaken?
Hei og hopp! Nå var det på tide å titte innom igjen!nesten ikke vært her i det hele tatt i februar.
Alt bra med alle?