Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takkHuff da. Ønsker dere alle god bedring![]()
Huff da. Håper du blir helt bra igjen snart datakkVar så syk et par dager tidligere i uken at jeg ikke klarte å levere eldste i barnehagen. Jeg får det alltid verst
! Må spise mer grønnsaker sikkert
![]()
Forkjøla! Hoster og har feber. Lille er også tett i nesa, storesøster og.
Og her er det dåp om halvannen uke, og jeg har ikke ordna noenting! Annet enn å be folk lage kaker
Skal ikke være så mange, men hadde lønnet seg å starte med pynten etc.
Ja veldig lettet, hadde gruet meg veldigSå bra!!
God bedringForkjøla! Hoster og har feber. Lille er også tett i nesa, storesøster og.
Og her er det dåp om halvannen uke, og jeg har ikke ordna noenting! Annet enn å be folk lage kaker
God morgenGod morgen. Her koser mor seg, fikset for dagen og med kaffen i hånden. Venter på at vesla skal våkne. Hun sov fra før kl 22 og til kl 6 før litt mat og sover endadeilig å kunne ordne litt når hun sover.
Skal i banken og opprette konto og forsikring på henne i dag![]()
Håper den er braMå teste den ut litt før jeg uttaler meg. Mulig vi testa den mens den var kald etter å ha vært ute, men da viste den en grad kaldere på meg enn rektalt. Men når den fikk vært i romtemp en stund først virket det mer riktig![]()
Uff god bedring!Forkjøla! Hoster og har feber. Lille er også tett i nesa, storesøster og.
God morgen. Her koser mor seg, fikset for dagen og med kaffen i hånden. Venter på at vesla skal våkne. Hun sov fra før kl 22 og til kl 6 før litt mat og sover endadeilig å kunne ordne litt når hun sover.
Skal i banken og opprette konto og forsikring på henne i dag![]()
God formiddag
Vi skal på besøk på jobben i dag. Kun tre fra min avdeling der da resten reiste til L.A i går!! Meget dårlig timet permisjon på meg :/ :/![]()
Haha, ja det er jammen meg sant at det aldri "passer" å få barnGod morgen!
Hehe typisk.. Mannen skulle egentlig til paris på 5 stjerners hotell med jobben akkurat rundt terminjeg kunne jo også blitt med, men ingen av oss dro naturlig nok hehe
![]()
men så herlig likevel da heheHaha, ja det er jammen meg sant at det aldri "passer" å få barn![]()
hehe artig. har har de søskenbarn på 5 og 10år. og håper snart min søster er på tjukkaDe er 6 og 9 - synes det er festlig med baby i hus, men tar ikke helt det at han trenger litt mer ro for å få soveså han har snoozet i 10min,ikke mer
ja pupp for alle penga...var på senteret en tur i går...skulle ha noe klær til alle sammen. blitt tipset om 70% på en hel del...men shopping og bare på pupp visste seg å bli en dårlig komboAh, samme her :s føler jeg har amma i hele dag.. Og sist natt.. Tok kvelden etter ett bad kl 20.30.. Så får se hvor lenge hun sover.. I natt fikk jeg en liten time på øyet før det var mattid.. Håper både min og din sover så det suser i natt![]()
huff , håpe dere kommer dere raskt.Forkjøla! Hoster og har feber. Lille er også tett i nesa, storesøster og.
Ingen tvil om hva jeg velger nei <3men så herlig likevel da hehe![]()
går nå ganske raskt å fikse når man først begynner tenker jeg...men jeg er flink til å gi opgaver videre også daVi har også dåp da.. Har ikke ordna med noenull og niks.. Bortsett fra lokalet.. Hehe
men rekner med det ordner seg med det meste og at det blir en koselig dag...
God bedring!
ååhh det er nok litt avv en tur ja...God formiddag
Vi skal på besøk på jobben i dag. Kun tre fra min avdeling der da resten reiste til L.A i går!! Meget dårlig timet permisjon på meg :/ :/![]()