Skravletråd

God morgen. Her koser mor seg, fikset for dagen og med kaffen i hånden. Venter på at vesla skal våkne. Hun sov fra før kl 22 og til kl 6 før litt mat og sover enda:) deilig å kunne ordne litt når hun sover.

Skal i banken og opprette konto og forsikring på henne i dag:)

Huff da. Ønsker dere alle god bedring :)
takk :) Var så syk et par dager tidligere i uken at jeg ikke klarte å levere eldste i barnehagen. Jeg får det alltid verst :p ! Må spise mer grønnsaker sikkert ;)

Forkjøla! Hoster og har feber. Lille er også tett i nesa, storesøster og.
Og her er det dåp om halvannen uke, og jeg har ikke ordna noenting! Annet enn å be folk lage kaker :p
Skal ikke være så mange, men hadde lønnet seg å starte med pynten etc.

Vi har også dåp da.. Har ikke ordna med noe :p null og niks.. Bortsett fra lokalet.. Hehe :) men rekner med det ordner seg med det meste og at det blir en koselig dag... ;) God bedring!

Og her er det dåp om halvannen uke, og jeg har ikke ordna noenting! Annet enn å be folk lage kaker :p
God bedring :) vi har ikke dåp før 20. mars, så har heldigvis litt tid på meg :P

God morgen. Her koser mor seg, fikset for dagen og med kaffen i hånden. Venter på at vesla skal våkne. Hun sov fra før kl 22 og til kl 6 før litt mat og sover enda:) deilig å kunne ordne litt når hun sover.

God morgen :) deilig med litt alenetid ja :) lille her sover i vogna si nå, håper han sover en stund til :)

Må teste den ut litt før jeg uttaler meg. Mulig vi testa den mens den var kald etter å ha vært ute, men da viste den en grad kaldere på meg enn rektalt. Men når den fikk vært i romtemp en stund først virket det mer riktig:)
Håper den er bra :) Hadde jo vært kjekt :D Hvordan er formen deres i dag?

Uff god bedring! :) Det ordner se nok med dåp skal du se :)

God formiddag :)

Vi skal på besøk på jobben i dag. Kun tre fra min avdeling der da resten reiste til L.A i går!! Meget dårlig timet permisjon på meg :/ :/ ;)

God morgen! Oi så deilig med en sånn natt :)
Konto må vi fikse også, har til de to andre :)

God formiddag :)

Vi skal på besøk på jobben i dag. Kun tre fra min avdeling der da resten reiste til L.A i går!! Meget dårlig timet permisjon på meg :/ :/ ;)

God morgen!
Hehe typisk.. Mannen skulle egentlig til paris på 5 stjerners hotell med jobben akkurat rundt termin :P jeg kunne jo også blitt med, men ingen av oss dro naturlig nok hehe :)

God morgen!
Hehe typisk.. Mannen skulle egentlig til paris på 5 stjerners hotell med jobben akkurat rundt termin :P jeg kunne jo også blitt med, men ingen av oss dro naturlig nok hehe :)
Haha, ja det er jammen meg sant at det aldri "passer" å få barn ;)

De er 6 og 9 - synes det er festlig med baby i hus, men tar ikke helt det at han trenger litt mer ro for å få sove :p så han har snoozet i 10min,ikke mer
hehe artig. har har de søskenbarn på 5 og 10år. og håper snart min søster er på tjukka:p

Ah, samme her :s føler jeg har amma i hele dag.. Og sist natt.. Tok kvelden etter ett bad kl 20.30.. Så får se hvor lenge hun sover.. I natt fikk jeg en liten time på øyet før det var mattid.. Håper både min og din sover så det suser i natt ;)
ja pupp for alle penga...var på senteret en tur i går...skulle ha noe klær til alle sammen. blitt tipset om 70% på en hel del...men shopping og bare på pupp visste seg å bli en dårlig kombo:cool:

Hvordan ble natten hos dere?

huff , håpe dere kommer dere raskt.
hvor mange blir dere?
pynten går fort;)

Vi har også dåp da.. Har ikke ordna med noe :p null og niks.. Bortsett fra lokalet.. Hehe :) men rekner med det ordner seg med det meste og at det blir en koselig dag... ;) God bedring!
går nå ganske raskt å fikse når man først begynner tenker jeg...men jeg er flink til å gi opgaver videre også da:phvor mange blir dere?

Back
Topp