Skravletråd

her har jeg stått på kjøkkenet i morgentimene...
i dag kommer bonus også, så da er jeg 3barnsmamma til mandag.

Ja, dumt å gå glipp av den :( men er glad at jeg fremdeles er i perm og ikke nettopp ferdig. Var noen på jobb som syntes det var vanskelig å reise ifra barna :p
ja det er det. jeg klarer det ikke.
vi er bedt i brylupp i sommer og med på en annen reise. nei til begge deler

huff , håpe dere kommer dere raskt.
hvor mange blir dere?
pynten går fort;)
Ja, får håpe det. Men foreldrene mine har hatt det samme og det har vart en ukes tid. Jeg har vel vært syk i 6 dager nå, så håper det går over før dåpen i hvertfall ;)

Hvis alle kommer blir vi 16 stk :) Og faktisk så er mitt barn det eneste dåpsbarnet den søndagen :dummy1: Ikke særlig babyboom her høsten 2015 altså. Da første ble døpt var det 3 andre dåpsbarn. Men hun er født om sommeren og da :)

Uff god bedring! :) Det ordner se nok med dåp skal du se :)
Takktakk :) Jada, jeg er litt rutinert. Og når jeg først kommer igang så er jeg ganske effektiv :) Er jo ikke så mange, og får hjelp til mat og kaker så da kan jeg fokusere på litt annet :)

Ja, får håpe det. Men foreldrene mine har hatt det samme og det har vart en ukes tid. Jeg har vel vært syk i 6 dager nå, så håper det går over før dåpen i hvertfall ;)

Hvis alle kommer blir vi 16 stk :) Og faktisk så er mitt barn det eneste dåpsbarnet den søndagen :dummy1: Ikke særlig babyboom her høsten 2015 altså. Da første ble døpt var det 3 andre dåpsbarn. Men hun er født om sommeren og da :)

Da bør det gjøre det.
Vært syk selv, men heldigvis kun meg her da.
'Fin gjeng det. hva serverer dere?
Med guttungen var det 5 i okt.

God bedring :) vi har ikke dåp før 20. mars, så har heldigvis litt tid på meg :p
Takk :) Ja, her var det enten februar eller april. Synes midten av april var litt vel lenge å vente :) ! Kunne døpt i en annen kirke også da, men størstejenta mi og jeg selv er døpt i denne kirken, så litt koselig at hun også blir det :) !

Men hvilken dåpskjole skal jeg velge, hmm.. den førstemann brukte, eller den samboeren min brukte da han var liten?

Back
Topp