Enig derIngen tvil om hva jeg velger nei <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig derIngen tvil om hva jeg velger nei <3
Laget kake?her har jeg stått på kjøkkenet i morgentimene...
i dag kommer bonus også, så da er jeg 3barnsmamma til mandag.
Ja. Vesla stod opp nå, 2t etter megGod morgendeilig med litt alenetid ja
lille her sover i vogna si nå, håper han sover en stund til
![]()
God morgen! Oi så deilig med en sånn natt![]()
Konto må vi fikse også, har til de to andre![]()
Hvordan?
Hehe nei, så deilig! Her er det ikke helt det samme heheJa. Hun har de siste to ukene sover fra 23 og til 5-6 tiden så vi er ikke utslitte . Hehe
sjokoladekake med liten hello kitty på.Trekt med fondant. pyntet med små blomster ++Hvordan?![]()
Ja, dumt å gå glipp av denååhh det er nok litt avv en tur ja...
ja det er det. jeg klarer det ikke.Ja, dumt å gå glipp av denmen er glad at jeg fremdeles er i perm og ikke nettopp ferdig. Var noen på jobb som syntes det var vanskelig å reise ifra barna
![]()
Ja, får håpe det. Men foreldrene mine har hatt det samme og det har vart en ukes tid. Jeg har vel vært syk i 6 dager nå, så håper det går over før dåpen i hvertfallhuff , håpe dere kommer dere raskt.
hvor mange blir dere?
pynten går fort![]()
Ikke særlig babyboom her høsten 2015 altså. Da første ble døpt var det 3 andre dåpsbarn. Men hun er født om sommeren og da Oppe nå gittJa. Vesla stod opp nå, 2t etter meg
Får håpe han tar en god dupp![]()
TakktakkUff god bedring!Det ordner se nok med dåp skal du se
![]()
Ååå, den var søt og tøff på samme tid
Ja, får håpe det. Men foreldrene mine har hatt det samme og det har vart en ukes tid. Jeg har vel vært syk i 6 dager nå, så håper det går over før dåpen i hvertfall
Hvis alle kommer blir vi 16 stkOg faktisk så er mitt barn det eneste dåpsbarnet den søndagen
Ikke særlig babyboom her høsten 2015 altså. Da første ble døpt var det 3 andre dåpsbarn. Men hun er født om sommeren og da
![]()
TakkGod bedringvi har ikke dåp før 20. mars, så har heldigvis litt tid på meg
![]()
skal jeg sjanse på den passer mon tro...Ååå, den var søt og tøff på samme tid![]()
Får satse på detOppe nå gittsovner sikkert i bilen etterpå
![]()