Skravletråd

God morgen! Her er det strålende fint med - 5!
Blir en god trilletur etterhvert :)

Så dere nyhetene i går kveld med det innslaget om amming og utvikling av motorikk (B12 mangel) ?
Vi har trilla i finværet :)

Så det ikke, men sett linker pm saken på FB. Men ikke satt meg inn i det. Tenker jeg spør HS senere :)

Uff, slitsomt :/ sover hun bare sammen med deg? Min sover best alene i senga si (i nestet). Litt trist egentlig :( hvor er babyen?? :p

Hun sover med meg ja.. Vil gjerne ha henne litt i egen seng, men orker ikke prøve på det akkurat nå i alle fall. Da hun ble syk spiste hun lite, men nå er hun mye bedre og vil ha pupp hele natten :o Før det sov hun jo kjempebra! Så håper det går tilbake til normalt snart :)

Hihi ja de vokser fort :D Legger han oppi der etter mat om natten da?

Hun sover med meg ja.. Vil gjerne ha henne litt i egen seng, men orker ikke prøve på det akkurat nå i alle fall. Da hun ble syk spiste hun lite, men nå er hun mye bedre og vil ha pupp hele natten :o Før det sov hun jo kjempebra! Så håper det går tilbake til normalt snart :)

Hihi ja de vokser fort :D Legger han oppi der etter mat om natten da?
Trenger mat og kos hun nå da :) blir vel etterhvert, de er jo bare såvidt over 3 mnd enda <3

Legger han tilbake ja. Han ligger å gnir panna si inntil nestet eller pleddet sitt og koser seg i søvn :) :)

Trenger mat og kos hun nå da :) blir vel etterhvert, de er jo bare såvidt over 3 mnd enda <3

Legger han tilbake ja. Han ligger å gnir panna si inntil nestet eller pleddet sitt og koser seg i søvn :) :)

Hun gjør nok det :)

Hehe så søtt :D

Vi har 3 mnd kontroll i morgen, spent! :o

Back
Topp