Skravletråd

Taco og kake høres nammis ut :) Nå er vi på tur ned fra fjellet og skal innom min farmor :) der blir det kake :D :D

Hihi ja det blir godt :) Lagde visst veldig masse mat i går :P Syns det er vanskelig å beregne når det kommer så mange :) Bedre med for mye enn for lite!
Kos dere med besøk og kakespising :D

Får håpe du ikke blir syk :) omgangssyke er bokstavlig talt noe dritt :p kanskje "bare" gravid ;) ;) ;)

Gravid?! nææhh må ikke si sånt.:p

ja det er værste sort...helt grusomt å spy!!
Kom litt ut på dagen i dag. normal matlyst og alt frem til sen formiddag. koste oss på tur med pølser,vafler og kakao.:hungry:
i besøket ble det dog lite...:depressed:
sikkert bedre i morgen:D

Fikk bestilt bøker på lørdag. så nå er bøkene jeg vil ha på mammutsalget sikret:D

Kom litt ut på dagen i dag. normal matlyst og alt frem til sen formiddag. koste oss på tur med pølser,vafler og kakao.:hungry:
God bedring :) :)

uff hvordan går det i dag?

Hei god morgen :) Deilig sol her men kaaaaaaldt brrrrr! :) Bra med dere?

Ja, gleder meg til vi får de:D
uff hvordan går det i dag?
Føler meg ok akkurat nå. Orket husarbeid og baking før hun våknet så da er det ikke så ille. Grove rundstykker og pizzasnurrer.

Kastet opp 1 gang i natt bare...så aner ikke hva det kan være....
viktigste er at jeg føler meg relativt bra nå:D

Hei god morgen :) Deilig sol her men kaaaaaaldt brrrrr! :) Bra med dere?
her er -5 nå.
hva er temp. hos dere?

Ja, gleder meg til vi får de:D

Føler meg ok akkurat nå. Orket husarbeid og baking før hun våknet så da er det ikke så ille. Grove rundstykker og pizzasnurrer.

Kastet opp 1 gang i natt bare...så aner ikke hva det kan være....
viktigste er at jeg føler meg relativt bra nå:D

her er -5 nå.
hva er temp. hos dere?

Det er jo bra, men håper du blir raskt helt frisk :)

Her er det -11 :)

God morgen! Her er det strålende fint med - 5!
Blir en god trilletur etterhvert :)

Så dere nyhetene i går kveld med det innslaget om amming og utvikling av motorikk (B12 mangel) ?

God morgen! Her er det strålende fint med - 5!
Blir en god trilletur etterhvert :)

Så dere nyhetene i går kveld med det innslaget om amming og utvikling av motorikk (B12 mangel) ?

God morgen :)
Ja det så jeg. Jeg føler det er litt misvisende at de går ut med det siden studien baserer seg på barn som er henvist pga forsinket utvikling. Halvparten av disse barna ble ammet og det kan være mange grunner for at utviklingen deres er forsinket..
Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. Helsedirektoratet anbefaler fremdeles fullamming til 6 mnd. Tenker jeg spør hs i morgen for vi skal på kontroll :)

Back
Topp