Skravletråd

God morsdag :D Tassen har vært på shopping <3 Vis vedlegget 161800
God morsdag:) heldiggris:D her ser jeg ikke for meg å få en klem engang:P min aller første morsdag for tre år siden var skikkelig dritt der mannen var sur på meg for ingen god grunn:P så foreløpig er mors/farsdag oppskrytt for min del. Hehe. Husker ikke hvordan det var i fjor, så mest sannsynlig ikke noe spesielt da heller:P

God morsdag:) heldiggris:D her ser jeg ikke for meg å få en klem engang:P min aller første morsdag for tre år siden var skikkelig dritt der mannen var sur på meg for ingen god grunn:P så foreløpig er mors/farsdag oppskrytt for min del. Hehe. Husker ikke hvordan det var i fjor, så mest sannsynlig ikke noe spesielt da heller:P
Hehe, huff da :P det blir sikkert bedre når barna blir større :D

Ja, deilig genser :D

Vi koser oss masse :) nå er det vafler :D

Hva gjør dere i dag?

Oh herlig! Det er supergodt :D
Guttene går ut nå, skal følge storebror til en kompis. Tenkte bare slappe av litt :)
Og spise rester av taco og kake etterpå :D

God Kveld :) har hatt så mye og gjøre i det siste så har ikke fått vært her inne noe spesielt. I dag har vi sendt storesøster på besøk til min søster i Orlando med min mamma. Det kommer til og bli tøft at ho skal være borte, men en unik opplevelse :)
Oi, det var litt av en tur :D blir sikkert kjempegøy for henne! Hvor lenge blir de borte?

Oh herlig! Det er supergodt :D
Guttene går ut nå, skal følge storebror til en kompis. Tenkte bare slappe av litt :)
Og spise rester av taco og kake etterpå :D
Taco og kake høres nammis ut :) Nå er vi på tur ned fra fjellet og skal innom min farmor :) der blir det kake :D :D

Back
Topp