Huff da :/ veldig sulten da eller litt smaspist og kommer ofte tilbake? (det er det han min gjør på dagtid - lille luringen)Hehe, uff det var litt lite søvn ja :/ jeg mista tellinga på hvor mange ganger jeg var oppe med lille i natt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da :/ veldig sulten da eller litt smaspist og kommer ofte tilbake? (det er det han min gjør på dagtid - lille luringen)Hehe, uff det var litt lite søvn ja :/ jeg mista tellinga på hvor mange ganger jeg var oppe med lille i natt![]()
Spiste greit, men gulpa mye :/ og litt urolig og sutrete. Er vel vanlig rundt 3 mnd? Han sover godt i vogna si nåHuff da :/ veldig sulten da eller litt smaspist og kommer ofte tilbake? (det er det han min gjør på dagtid - lille luringen)
Ja er visst veldig vanlig - mye gulp her og :/Spiste greit, men gulpa mye :/ og litt urolig og sutrete. Er vel vanlig rundt 3 mnd? Han sover godt i vogna si nå![]()
Hihi, så gøyJa er visst veldig vanlig - mye gulp her og :/
Her leker vi med speilet, han elsker å se på seg selv![]()
Synes det er ganske festlig å se hvor morsomt han synes det erHihi, så gøy![]()
Nei!! Han kom ikke før over ti og da var jeg veldig tørst og fikk vannFikk du cola til slutt?![]()
![]()
HeiGod morgen fra det iskalde fjelleti dag blir det visst innedag
![]()
Det er godt jaEr veldig deilig med litt mer rutine på nattenvar som å skru på en bryter når hun bikket 12 uker.
Ser god ut! Sånn pynting får jeg også tilAaahhhh fikk så dårlig tid!! klasket sammen den her, ble ikke akkurat pent men smaker nok helt sikkert godt![]()
Vis vedlegget 161669
Vært på tur til næmeste kjøpesenter hvor vi hadde lunsj, coopobs og skal i besøk senere.Minus 10 :/ håper det går ned litt, så vi kommer oss ut.
Hva gjør dere i dag?
oohh følger med på den serien ja...me like!God morgen![]()
Føler at jeg har sovet lite, men min egen feil. Plutt sovnet 23, vi satt oppe til 2.30 og så Once upon a time >< og han var klin våken kl 6 - men drøyde den til 8 heldigvis
Den så veldig god utAaahhhh fikk så dårlig tid!! klasket sammen den her, ble ikke akkurat pent men smaker nok helt sikkert godt
Vis vedlegget 161669
Ventet en stund med å se den, men koser oss nå! Prøver å holde oss til 2 episoder per kveld maks, men i går ble det for spennende :Ooohh følger med på den serien ja...me like!![]()
Ser god ut! Sånn pynting får jeg også til![]()
Har så lyst på kake, men er så lite vits i å lage nå - blir til at jeg spiser den selv :OHehe ja den var veldig god og![]()
God morgen og god morsdagGod morgen og god søndag!
I dag er lillegutt 3mnd![]()