Skravletråd

Hehe, uff det var litt lite søvn ja :/ jeg mista tellinga på hvor mange ganger jeg var oppe med lille i natt :P
Huff da :/ veldig sulten da eller litt smaspist og kommer ofte tilbake? (det er det han min gjør på dagtid - lille luringen)

Huff da :/ veldig sulten da eller litt smaspist og kommer ofte tilbake? (det er det han min gjør på dagtid - lille luringen)
Spiste greit, men gulpa mye :/ og litt urolig og sutrete. Er vel vanlig rundt 3 mnd? Han sover godt i vogna si nå :D

Spiste greit, men gulpa mye :/ og litt urolig og sutrete. Er vel vanlig rundt 3 mnd? Han sover godt i vogna si nå :D
Ja er visst veldig vanlig - mye gulp her og :/

Her leker vi med speilet, han elsker å se på seg selv :P

Hihi, så gøy :D
Synes det er ganske festlig å se hvor morsomt han synes det er :P vurderer å finne et lite speil som han kan ha på sofaen med seg :)

Gleder meg ellers til i morgen - plutt blir 3mnd (13 uker i dag), barnas holmenkolldag med tantebarna, etterpå skal vi spise med resten av familien - det ryktes om pasta :O

Aaahhhh fikk så dårlig tid!! klasket sammen den her, ble ikke akkurat pent men smaker nok helt sikkert godt :D

ImageUploadedByBV Forum1455364263.014396.jpg

God morgen fra det iskalde fjellet :) i dag blir det visst innedag :(
Hei :) håper dere får kommet ut en liten tur :) her er det bare -2 men jeg stresser med alt besøket som kommer :P rydde, vaske, handle, bake men nå sitter jeg med ei som sover på puppen :P

Minus 10 :/ håper det går ned litt, så vi kommer oss ut.

Hva gjør dere i dag?
Vært på tur til næmeste kjøpesenter hvor vi hadde lunsj, coopobs og skal i besøk senere.
Ellers har jeg begynt på en dåpskake

God morgen :)

Føler at jeg har sovet lite, men min egen feil. Plutt sovnet 23, vi satt oppe til 2.30 og så Once upon a time >< og han var klin våken kl 6 - men drøyde den til 8 heldigvis
oohh følger med på den serien ja...me like!:):)

God Kveld :) har hatt så mye og gjøre i det siste så har ikke fått vært her inne noe spesielt. I dag har vi sendt storesøster på besøk til min søster i Orlando med min mamma. Det kommer til og bli tøft at ho skal være borte, men en unik opplevelse :)

Back
Topp