Skravletråd

Han ble rasende da hun stakk han :O men roa seg fort med smokk og kos :) ser de fleste ikke får noe spes reaksjon, så det går sikkert veldig bra :)
Håper det :) Tror ikke lillegutt reagerte, men her sov hun lite og var urolig etter rotavaksinen i alle fall

Neida det bare ble en liten samling :P ene broren til mannen kommer på besøk og de bor et stykke unna så da kommer det masse familie hit så alle kan treffes :D skal servere taco men tenkte å lage kake også :)
Så koselig :) :) ostekake kanskje? Hvis det er mange barn er vel sjokoladekake en sikker vinner :P jeg er veldig glad i daimkake (iskake) :D

Håper det :) Tror ikke lillegutt reagerte, men her sov hun lite og var urolig etter rotavaksinen i alle fall
Tror han hadde mageknip etter første rotavaksinen, men litt vanskelig å si for han var så plaga med luft uansett på den tida :/

Så koselig :) :) ostekake kanskje? Hvis det er mange barn er vel sjokoladekake en sikker vinner :p jeg er veldig glad i daimkake (iskake) :D

Ja vi blir veldig mange, stor familie :P men koselig da! lurte også litt på sjokoladekake siden det er så mange barn, men ostekake er innmari godt :o må tenke litt :P kanskje en kake + muffins til ungene..

Tror han hadde mageknip etter første rotavaksinen, men litt vanskelig å si for han var så plaga med luft uansett på den tida :/

Nei da er det ikke så godt å vite helt hva som er hva! men nå er det vel en stund til neste gang :)

Nei da er det ikke så godt å vite helt hva som er hva! men nå er det vel en stund til neste gang :)
Aner ikke når neste vaksine er jeg :P men har fellestime med fysio neste mnd og har også satt opp time 11/4 ser jeg.. Men husker ikke hva det var da?? :P

Ja vi blir veldig mange, stor familie :P men koselig da! lurte også litt på sjokoladekake siden det er så mange barn, men ostekake er innmari godt :o må tenke litt :P kanskje en kake + muffins til ungene..
Åja, muffins er lurt!! Nå fikk jeg veldig lyst på kake ;)

Aner ikke når neste vaksine er jeg :p men har fellestime med fysio neste mnd og har også satt opp time 11/4 ser jeg.. Men husker ikke hva det var da?? :p
Ehm jeg husker ikke selv :P Vaksine på 5 mnd kanskje? :P

Ånei, vaksine igjen allerede?
Merker han tar igjen litt nå :) sov godt i natt, sov i vogna fra 9.45 til 11.45 og sover på puppen nå <3

På 5 eller 6 mnd, husker ikke helt jeg :P

Så bra han sover, han trenger det nok :D Her ligger hun og babler til babygymmen :P

Mye god mat og snacks der ja :D og rødvin.. Gleder meg til å ta et glass igjen senere ;)
oi ja det er sannelig lenge siden! skal bli godt med et glass rødvin :D men vet ikke om det blir noe når jeg ammer altså, hun her spiser ofte :p

oi ja det er sannelig lenge siden! skal bli godt med et glass rødvin :D men vet ikke om det blir noe når jeg ammer altså, hun her spiser ofte :p
Har tatt en slurk av en grand reserva jeg :P hører folk si at mm ikke har promille så lenge jeg ikke har promille, men tar ikke sjansen ;) helt greit p vente :D

Back
Topp