mmmmm ja tror det men det er lenge sidennoen som har handlet på barnihagen før?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mmmmm ja tror det men det er lenge sidennoen som har handlet på barnihagen før?
Han ble rasende da hun stakk han :O men roa seg fort med smokk og kosSå godt han er bra igjen! Men jeg må si jeg gruer meg til de vaksinene :/
Uff :/Storebror fikk det verst (kastet opp i nesten ett døgn) men både lillegutt og mannen kastet opp også. Jeg gikk bare rundt og var veldig kvalm og hadde vondt i magen :/
Håper detHan ble rasende da hun stakk han :O men roa seg fort med smokk og kosser de fleste ikke får noe spes reaksjon, så det går sikkert veldig bra
![]()
Så koseligNeida det bare ble en liten samlingene broren til mannen kommer på besøk og de bor et stykke unna så da kommer det masse familie hit så alle kan treffes
skal servere taco men tenkte å lage kake også
![]()
Tror han hadde mageknip etter første rotavaksinen, men litt vanskelig å si for han var så plaga med luft uansett på den tida :/Håper detTror ikke lillegutt reagerte, men her sov hun lite og var urolig etter rotavaksinen i alle fall
Så koselig![]()
ostekake kanskje? Hvis det er mange barn er vel sjokoladekake en sikker vinner
jeg er veldig glad i daimkake (iskake)
![]()
Tror han hadde mageknip etter første rotavaksinen, men litt vanskelig å si for han var så plaga med luft uansett på den tida :/
Aner ikke når neste vaksine er jegNei da er det ikke så godt å vite helt hva som er hva! men nå er det vel en stund til neste gang![]()
Åja, muffins er lurt!! Nå fikk jeg veldig lyst på kakeJa vi blir veldig mange, stor familiemen koselig da! lurte også litt på sjokoladekake siden det er så mange barn, men ostekake er innmari godt
må tenke litt
kanskje en kake + muffins til ungene..
Ehm jeg husker ikke selvAner ikke når neste vaksine er jegmen har fellestime med fysio neste mnd og har også satt opp time 11/4 ser jeg.. Men husker ikke hva det var da??
![]()
Åja, muffins er lurt!! Nå fikk jeg veldig lyst på kake![]()
Ånei, vaksine igjen allerede?Ehm jeg husker ikke selvVaksine på 5 mnd kanskje?
![]()
Namme namsjokolademuffins med sjokoladesmørkrem.. friste friste![]()
Ånei, vaksine igjen allerede?
Merker han tar igjen litt nåsov godt i natt, sov i vogna fra 9.45 til 11.45 og sover på puppen nå <3
Namme nam![]()
bra det snart er helg! Skal på hytta til svigers og der er det alltid godsaker
![]()
Hehe, så søtt når de snakker til lekene sinePå 5 eller 6 mnd, husker ikke helt jeg
Så bra han sover, han trenger det nokHer ligger hun og babler til babygymmen
![]()
Mye god mat og snacks der jaHerlig da![]()
oi ja det er sannelig lenge siden! skal bli godt med et glass rødvinMye god mat og snacks der jaog rødvin.. Gleder meg til å ta et glass igjen senere
![]()
Har tatt en slurk av en grand reserva jegoi ja det er sannelig lenge siden! skal bli godt med et glass rødvinmen vet ikke om det blir noe når jeg ammer altså, hun her spiser ofte
![]()