Skravletråd

Ja, logisk at hun trenger å spise seg opp etter sykdom :) bra hun er bedre :) ikke noe gøy med syke babytasser :(

Det er sant :) Nei det er ikke gøy, men virker i god form nå heldigvis så håper jeg det blir lenge til neste gang :D

Fullt hus på lørdag, lurer på hva jeg skal bake tro?

Æsj ja, det håper jeg! Men det var bare en natt han hadde det eller varte det lenger?
Feber og våkna hver time første natta. Litt urolig og litt varm (37,5) på dag og kveld i går + et par runder med diare. Fin form i natt og storform i dag :D

Feber og våkna hver time første natta. Litt urolig og litt varm (37,5) på dag og kveld i går + et par runder med diare. Fin form i natt og storform i dag :D

Så godt han er bra igjen! Men jeg må si jeg gruer meg til de vaksinene :/

Noen som har bursdag?

Neida det bare ble en liten samling :P ene broren til mannen kommer på besøk og de bor et stykke unna så da kommer det masse familie hit så alle kan treffes :D skal servere taco men tenkte å lage kake også :)

ikke lett å vite hvor fort de vokser disse små.
Nei det er ikke det :) Ellers har vi jo barnas dag på skoringen da kan man få joggesko og sandaler for prisen av en :) Men det er vel ikke før i mars-april..

Når begynner man å lese for barna på senga på kvelden?
leser og leker med bøker med snuppa alerede vi...men da er det de med biteleker på, pop ups og mest bilder da...
eventyr og slikt på senga blir en stund til her enda.
leser fast fir guttungen og begynte vel med det før han var året. før det var det mest sang

Storebror mista den ene fortannen oppe for ikke lenge siden og den andre har vært kjempeløs nå i lang tid. Da jeg kom ned i dag ser jeg den ligger i et glass på kjøkkenbenken :D Blir morsomt å se han etterpå uten fortenner hehe :)

Back
Topp