Ja på tirsdagHihi, stor og fin <3 kontroll neste uke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja på tirsdagHihi, stor og fin <3 kontroll neste uke?
Ja, logisk at hun trenger å spise seg opp etter sykdombra hun er bedre
ikke noe gøy med syke babytasser
![]()
Når begynner man å lese for barna på senga på kvelden?hehe ja. da bør man droppe.
vi både kjøper og arver bøker til ungene så har vel i grunn nok..men lesehester så klarer ikke la være...
Blir arti å se vekt og lengdeJa på tirsdag![]()
Håper ihvertfall vi slipper omgangssykeDet er santNei det er ikke gøy, men virker i god form nå heldigvis så håper jeg det blir lenge til neste gang
![]()
Så bra at hun er bedre
Min hoster litt, men håper det ikke blir verre ^-^
Blir arti å se vekt og lengdehåper dere slipper feber og uro etter vaksina :/ fikk det her.
Uhh ja det er det verste! Det hadde vi nettoppHåper ihvertfall vi slipper omgangssykeæsj
![]()
Feber og våkna hver time første natta. Litt urolig og litt varm (37,5) på dag og kveld i går + et par runder med diare. Fin form i natt og storform i dagÆsj ja, det håper jeg! Men det var bare en natt han hadde det eller varte det lenger?
BlæhUhh ja det er det verste! Det hadde vi nettopp![]()
Noen som har bursdag?Fullt hus på lørdag, lurer på hva jeg skal bake tro?
Feber og våkna hver time første natta. Litt urolig og litt varm (37,5) på dag og kveld i går + et par runder med diare. Fin form i natt og storform i dag![]()
ikke lett å vite hvor fort de vokser disse små.Ja hvis det var like burde det jo passeMin har 23 i vintersko så kanskje 24 på han og da. Eller 23.. hmm
Blæhalle?
Noen som har bursdag?
Nei det er ikke detikke lett å vite hvor fort de vokser disse små.
leser og leker med bøker med snuppa alerede vi...men da er det de med biteleker på, pop ups og mest bilder da...Når begynner man å lese for barna på senga på kvelden?