Skravletråd

Åå så kjedelig med vottene :( var de dyre?
Det ene paret hadde jeg strikka selv, så ikke dyre, men kjedelig likevel :P det andre paret er ganske dyre ja, hestra vintervotter! så håper de finner de :o

Vis vedlegget 160905
Ble denne :) syns den var litt kul :D

Så fin :D :D

Her er snuppa sin :)

7775-4-510158-5380_front.jpg

Da var nuggets laget og i stekepanna. Snuppa sover nede i vognen og jeg venter på gutta mine<3<3

Hehe ja :) Så bra de kom til slutt! :D Tror du de hadde giddet hvis du ikke hadde masa? :P
De burde nå iallfall det, det er jo jobben dems:P syns kl ett er i seneste laget da. Brøyting og strøing er liksom kjipe jobber på vinteren, fordi arbeidstidene kan være kjipe. Men har man den jobben så får man gjøre det ordentlig:P hadde jeg skullet på jobb og ikke hadde en pappa som kunne strø hadde ikke jeg kommet meg lett på jobb i dag:o

Bare bra her:) med dere?:)

Ja, jeg visste det alt;) Snakket med mamma når jeg var ute på tur. Hun var i byen:)
Hadde vært hos eiendomsmegler:eek:Gleder meg ikke til å komme hjem til en annen plass enn barndomshjemmet og gården altså...

Ja, var deilig ute i regnet. Og jeg fikk handlet inn til middag:D
Her er alt bra. Vært med L hos legen i dag. Måtte bare dobbeltsjekke et par av karnøstene hennes, som har vokst litt. Både over og under huden :O

Åneei, skal de selge..? Åh, skjønner den blir litt kjedelig da.

Hva habdlet du til middag da? Her har vi bare spist rester av gårdsgens taco:D skulle egentlig ha den på lørdag men da var to stk syke her og orka ikke spise.

De burde nå iallfall det, det er jo jobben dems:p syns kl ett er i seneste laget da. Brøyting og strøing er liksom kjipe jobber på vinteren, fordi arbeidstidene kan være kjipe. Men har man den jobben så får man gjøre det ordentlig:p hadde jeg skullet på jobb og ikke hadde en pappa som kunne strø hadde ikke jeg kommet meg lett på jobb i dag:eek:

Det er sant, godt pappaen din kunne komme :D

Oisann hva sa legen? Er det vondt?

Hun sov fra 23 i går kveld og til kl 14 og spiste veldig lite. Har nok dårlig matlyst! Hun hoster veldig og snørrer, men det virker ikke som hun har feber. Veldig slimete hoste (sikkert fordi hun er så snørrete?) så hun sliter med å få det opp og puste når hun hoster. Syns det er ekkelt!!
Nei, det er visst helt ufarlig og ikke vondt heldigvis. Men fikk litt noia da jeg oppdaga hvor mye den hadde vokst! Var ikke vanlig å sjekke om hun har noen innvendige (var litt redd for det). Sannsynligheten er likevel stor for at hun har det, men heller ikke det er farlig heldigvis.

Åå, huffda:( Stakar lille! Håper hun blir fort frisk!

Dumt med begge parene :( rart de forsvinner?
Mannen fant hestra-vottene på et annet barns plass :D jey! Men ja, merker alltid tøyet godt og de er få barn så litt rart. Men kan og se for meg det er litt kaos i garderoben når de skal kle av seg :P uansett, godt de kom til rette!

Her er alt bra. Vært med L hos legen i dag. Måtte bare dobbeltsjekke et par av karnøstene hennes, som har vokst litt. Både over og under huden :O

Åneei, skal de selge..? Åh, skjønner den blir litt kjedelig da.

Hva habdlet du til middag da? Her har vi bare spist rester av gårdsgens taco:D skulle egentlig ha den på lørdag men da var to stk syke her og orka ikke spise.

Hva sa legen:)?

Ja, i sept trodde hun. Så er jo en stund til enda...men uansett. Trist:(

Lagde kyllingnuggets i dag. Så hadde vi ovnsbakte potetbåter,linser og salat til. + 2 dippsauser.

Nei, det er visst helt ufarlig og ikke vondt heldigvis. Men fikk litt noia da jeg oppdaga hvor mye den hadde vokst! Var ikke vanlig å sjekke om hun har noen innvendige (var litt redd for det). Sannsynligheten er likevel stor for at hun har det, men heller ikke det er farlig heldigvis.

Åå, huffda:( Stakar lille! Håper hun blir fort frisk!
Godt det ikke er farlig eller vondt :) Skjønner godt du blir bekymret likevel <3

Takk for det, håper det gir seg fort ja :)

Noen som har reagert på denne? Blitt litt rød og svir litt på leppene men vet ikke om det er pga den.. Brukt den røde og gule før og har ikke reagert på de..

ImageUploadedByBV Forum1454956798.359264.jpg

God morgen alle sammen:D
Ønsker alle en strålende dag:):)

Her er jeg i gang med husarbeid...og fått gjort masse allerede...våknet 6:P

Back
Topp