Så bra daHehe Åja, her er det det han spiser mest av under middag ofte![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra daHehe Åja, her er det det han spiser mest av under middag ofte![]()
Det ene paret hadde jeg strikka selv, så ikke dyre, men kjedelig likevelÅå så kjedelig med vottenevar de dyre?
De burde nå iallfall det, det er jo jobben demsHehe jaSå bra de kom til slutt!
Tror du de hadde giddet hvis du ikke hadde masa?
![]()
Ingen uting detSå bra dajeg er litt sånn selv
veldig glad i grønnsaker
![]()
Dumt med begge pareneDet ene paret hadde jeg strikka selv, så ikke dyre, men kjedelig likeveldet andre paret er ganske dyre ja, hestra vintervotter! så håper de finner de
![]()
Her er alt bra. Vært med L hos legen i dag. Måtte bare dobbeltsjekke et par av karnøstene hennes, som har vokst litt. Både over og under huden :OBare bra hermed dere?
Ja, jeg visste det altSnakket med mamma når jeg var ute på tur. Hun var i byen
Hadde vært hos eiendomsmeglerGleder meg ikke til å komme hjem til en annen plass enn barndomshjemmet og gården altså...
Ja, var deilig ute i regnet. Og jeg fikk handlet inn til middag![]()
De burde nå iallfall det, det er jo jobben demssyns kl ett er i seneste laget da. Brøyting og strøing er liksom kjipe jobber på vinteren, fordi arbeidstidene kan være kjipe. Men har man den jobben så får man gjøre det ordentlig
hadde jeg skullet på jobb og ikke hadde en pappa som kunne strø hadde ikke jeg kommet meg lett på jobb i dag
![]()
Nei, det er visst helt ufarlig og ikke vondt heldigvis. Men fikk litt noia da jeg oppdaga hvor mye den hadde vokst! Var ikke vanlig å sjekke om hun har noen innvendige (var litt redd for det). Sannsynligheten er likevel stor for at hun har det, men heller ikke det er farlig heldigvis.Oisann hva sa legen? Er det vondt?
Hun sov fra 23 i går kveld og til kl 14 og spiste veldig lite. Har nok dårlig matlyst! Hun hoster veldig og snørrer, men det virker ikke som hun har feber. Veldig slimete hoste (sikkert fordi hun er så snørrete?) så hun sliter med å få det opp og puste når hun hoster. Syns det er ekkelt!!
Mannen fant hestra-vottene på et annet barns plassDumt med begge parenerart de forsvinner?
Takk, syns og detKjempefintøff farge
![]()
Her er alt bra. Vært med L hos legen i dag. Måtte bare dobbeltsjekke et par av karnøstene hennes, som har vokst litt. Både over og under huden :O
Åneei, skal de selge..? Åh, skjønner den blir litt kjedelig da.
Hva habdlet du til middag da? Her har vi bare spist rester av gårdsgens tacoskulle egentlig ha den på lørdag men da var to stk syke her og orka ikke spise.
Godt det ikke er farlig eller vondtNei, det er visst helt ufarlig og ikke vondt heldigvis. Men fikk litt noia da jeg oppdaga hvor mye den hadde vokst! Var ikke vanlig å sjekke om hun har noen innvendige (var litt redd for det). Sannsynligheten er likevel stor for at hun har det, men heller ikke det er farlig heldigvis.
Åå, huffdaStakar lille! Håper hun blir fort frisk!
Ja han var alt ute med traktoren å strødde på skolen hanDet er sant, godt pappaen din kunne komme![]()
AhJa han var alt ute med traktoren å strødde på skolen hanhan er vaktmester på skolene her
![]()