Skravletråd

Kjempe kjekt med besøk og alt for godt med boller!! Holdt ikke med 1 nei:p

Ellers har vi fått en del møbler og annet i dag...oldeforeldrene til ungene skal flytte og vil gi bort omtrent alt.

SÅÅÅÅÅÅÅ TRØTT NŨÅÅ:dead:

Karbonader med pommes frites, bernaise og gr saker :)

Koteletter er det en evighet siden jeg har spist..... Men det er godt da :) blir ofte sommermat her :P
Vi spiser det også sjelden til mannens store fortvilelse:P det er ikke det letteste for de minste å tygge akkurat, så derfor blir det sjelden:p

I dag skal vi egentlig ikke så mye, en tur innom foreldrene mine og spise der :) før det, avslapp?

Regner ute :(

Du da?
Ikke mye her heller, og det er deilig å tenke på!:D
Liker i grunn rolige dager, selv om jeg/vi sjelden har de...:pRastløs ja, men liker å være rastløs hjemme...heller ta ting på sparket:P

Har en kake på bestilling, så skal jeg handle inn akkurat det vi trenger til middag i dag så da blir det trilletur...også storhandler heller gubben i kveld alene når ungene er i seng. Greit å unngå unger på butikken om man kan;)
Også ja....klær klær og atter klær...har ikke vasket siden tors:eek:

Ikke mye her heller, og det er deilig å tenke på!:D
Liker i grunn rolige dager, selv om jeg/vi sjelden har de...:pRastløs ja, men liker å være rastløs hjemme...heller ta ting på sparket:P

Har en kake på bestilling, så skal jeg handle inn akkurat det vi trenger til middag i dag så da blir det trilletur...også storhandler heller gubben i kveld alene når ungene er i seng. Greit å unngå unger på butikken om man kan;)
Også ja....klær klær og atter klær...har ikke vasket siden tors:eek:
Ja, ser for meg at det er greit å slippe å ha med alle på butikken :P

Er nok en del klær her og, selv om vi startet i helgen - men siden vi skal ut, så setter jeg ikke på noen ny maskin.. Har derimot sortert det som skal vaskes i bunker :)

Hvilken type kake skal du lage da?

Ja, ser for meg at det er greit å slippe å ha med alle på butikken :p

Er nok en del klær her og, selv om vi startet i helgen - men siden vi skal ut, så setter jeg ikke på noen ny maskin.. Har derimot sortert det som skal vaskes i bunker :)

Hvilken type kake skal du lage da?

Ja, det kan være et fryktelig stress med alle:P haha.
Smart;) Her er det klær til taket:eek:

Barbiekake:D

Den følelsen når snuppa sover fra 23 til 06.30 og spiser en HALV pupp. Herregud så vonde pupper da!! Nå har hun tatt den andre så den er grei men hun fikk ikke til den høyre, tror rett og slett den er for sprengt.. har stått opp og dusja og skal prøve å pumpe nå for første gang siden hun ble født.. Kan ikke gå rundt med en sånn her pupp det er bare helt utrolig vondt :P

Den følelsen når snuppa sover fra 23 til 06.30 og spiser en HALV pupp. Herregud så vonde pupper da!! Nå har hun tatt den andre så den er grei men hun fikk ikke til den høyre, tror rett og slett den er for sprengt.. har stått opp og dusja og skal prøve å pumpe nå for første gang siden hun ble født.. Kan ikke gå rundt med en sånn her pupp det er bare helt utrolig vondt :P
Heh, kjenner til den ja..

Var sånn i morges- jeg som henta han over i sengen vår (to netter på trappen hvor han har sovet en del i sin egen :D) og følte jeg stalket ham med puppen til han tok den :P

Back
Topp