Skravletråd

Var godt og:) nei det er så vanskelig med middagsgreiene! Føler vi bare spiser kylling nesten:P og utenom det er det liksom de faste tingene:P hva ble det i dag og hva blir det i morgen da?:)
Taco i dag :) i morgen hmmmm vet ikke? Tandoori kanskje :) dere da?

Blir senga her nå:) så litt av gullfisken men tenkte det var bedre med søvn:p
ÅJa var det i dag.. Pleier egentlig se litt på det men er kjempetrøtt nå :o bolla har sovna på fanget mitt, kanskje det går an å legge henne i egen seng i natt. Krysse fingra :P det går sånn ca en gang hver 14. dag hahaha :P

Tålte ikke vaksinene så greit. Fikk ikke feber, men har vært i dårlig humør og sovet dårlig i etterkant. Sov ingenting omtrent natt til lørdag. Et nødvendig onde, men ikke noe gøy for noen av oss. Gulpet mye og hatt løs mage - antakeligvis pga rotavirusvaksinen.

Nå er det bare planlegging og tida av veien før dåp.

God morgen og god søndag! (erest fordi mannen jobber at jeg klarer å holde oversikt over dagene :O)

I går var første gang vi lot lille være noen timer hos bestefaren sin (moren min jobbet) - første gang han var hos noen andre enn oss egentlig. Gikk kjempefint, de koste seg og vi fikk sett Michael McIntyre :D

Noen planer for dagen? Blir det bollebaking ?

ÅJa var det i dag.. Pleier egentlig se litt på det men er kjempetrøtt nå :o bolla har sovna på fanget mitt, kanskje det går an å legge henne i egen seng i natt. Krysse fingra :P det går sånn ca en gang hver 14. dag hahaha :P
Ja det var i dag. Så alle reklamene som kunne vinne og så gadd jeg ikke mer. Er alltid masse reklamer jeg aldri har sett der:P
Åå gikk det å legge henne i senga?:)

God morgen og god søndag! (erest fordi mannen jobber at jeg klarer å holde oversikt over dagene :O)

I går var første gang vi lot lille være noen timer hos bestefaren sin (moren min jobbet) - første gang han var hos noen andre enn oss egentlig. Gikk kjempefint, de koste seg og vi fikk sett Michael McIntyre :D

Åhh så bra:):) Deilig for dere også vil jeg tro?:)
Her er det eneste så langt en tur alene på butikken uten snuppa:P Og så mye mer går ikke enda heller...Hun nekter smokk og nekter flaske. :P

Vi får besøk her senere:) Boller ja:D

Tror lillemann reagerer på melk, så er melkefritt kosthold på meg fremover.

Så skal prøve ut melkefrie fastelavensboller etterpå. Er alene med ungene i helga, mannen jobber, så prøver å holde oss i gang.. Men blir mye TV ;)

Tålte ikke vaksinene så greit. Fikk ikke feber, men har vært i dårlig humør og sovet dårlig i etterkant. Sov ingenting omtrent natt til lørdag. Et nødvendig onde, men ikke noe gøy for noen av oss. Gulpet mye og hatt løs mage - antakeligvis pga rotavirusvaksinen.

Samme her... Fikk det på fredag. Sov veldig urolig natt til lørdag, og i natt har vi vært oppi hver 2 time hele natten. Mye vondt i magen, men også en generell uro i kroppen..

Uff stakar :( skjønner det var slitsomt, bedre nå? Får de rota både på 6-ukers og 3 mnd?

God morgen! Så bra det gikk fint og dere fikk kost dere ute :)

Ja det var i dag. Så alle reklamene som kunne vinne og så gadd jeg ikke mer. Er alltid masse reklamer jeg aldri har sett der:P
Åå gikk det å legge henne i senga?:)

Ja det som er litt rart, ofte har man aldri sett den som vinner før, hva er greia med det? :P

Ehm nei hehe..

Back
Topp