Blir senga her nåNå har vi sett film (captain Phillips) og kjenner meg klar for senga zzzzzzzz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir senga her nåNå har vi sett film (captain Phillips) og kjenner meg klar for senga zzzzzzzz
Taco i dagVar godt ognei det er så vanskelig med middagsgreiene! Føler vi bare spiser kylling nesten
og utenom det er det liksom de faste tingene
hva ble det i dag og hva blir det i morgen da?
![]()
ÅJa var det i dag.. Pleier egentlig se litt på det men er kjempetrøtt nåBlir senga her nåså litt av gullfisken men tenkte det var bedre med søvn
![]()
Hahaha den ble jo veldig stilig! Tommel opp for puppekake!
mmm ja er jo så godt!Håper vi får laget boller og(og ikke biller som telefonen min helst ville skrive
)
takk for det.Hahaha den ble jo veldig stilig! Tommel opp for puppekake!
Jeg hadde også kjøpt Tandorri til i dagTaco i dagi morgen hmmmm vet ikke? Tandoori kanskje
dere da?
Absolutt! Er satser på de som skulle ha den var fornøyd ogtakk for det.
Ganske fornøyd selv til å være første gang
Ja det var i dag. Så alle reklamene som kunne vinne og så gadd jeg ikke mer. Er alltid masse reklamer jeg aldri har sett derÅJa var det i dag.. Pleier egentlig se litt på det men er kjempetrøtt nåbolla har sovna på fanget mitt, kanskje det går an å legge henne i egen seng i natt. Krysse fingra
det går sånn ca en gang hver 14. dag hahaha
![]()
Ja veldigAbsolutt! Er satser på de som skulle ha den var fornøyd og![]()
Åhh så braGod morgen og god søndag! (erest fordi mannen jobber at jeg klarer å holde oversikt over dagene :O)
I går var første gang vi lot lille være noen timer hos bestefaren sin (moren min jobbet) - første gang han var hos noen andre enn oss egentlig. Gikk kjempefint, de koste seg og vi fikk sett Michael McIntyre
Noen planer for dagen? Blir det bollebaking ?
Tålte ikke vaksinene så greit. Fikk ikke feber, men har vært i dårlig humør og sovet dårlig i etterkant. Sov ingenting omtrent natt til lørdag. Et nødvendig onde, men ikke noe gøy for noen av oss. Gulpet mye og hatt løs mage - antakeligvis pga rotavirusvaksinen.
Nå er det bare planlegging og tida av veien før dåp.
Tålte ikke vaksinene så greit. Fikk ikke feber, men har vært i dårlig humør og sovet dårlig i etterkant. Sov ingenting omtrent natt til lørdag. Et nødvendig onde, men ikke noe gøy for noen av oss. Gulpet mye og hatt løs mage - antakeligvis pga rotavirusvaksinen.
Nå er det bare planlegging og tida av veien før dåp.
God morgen! Så bra det gikk fint og dere fikk kost dere uteGod morgen og god søndag! (erest fordi mannen jobber at jeg klarer å holde oversikt over dagene :O)
I går var første gang vi lot lille være noen timer hos bestefaren sin (moren min jobbet) - første gang han var hos noen andre enn oss egentlig. Gikk kjempefint, de koste seg og vi fikk sett Michael McIntyre![]()
Noen planer for dagen? Blir det bollebaking ?
Så koselig! Her får vi huset fullt neste helg så håper alle er friske til daJeg hadde også kjøpt Tandorri til i dagmen så inviterte mamma og pappa oss og broren min med familie, så da spiser vi der
![]()
Ja det var i dag. Så alle reklamene som kunne vinne og så gadd jeg ikke mer. Er alltid masse reklamer jeg aldri har sett der
Åå gikk det å legge henne i senga?![]()