Deilig når man begynner å få litt mer sammenhengende søvn![]()
Ja! I natt sto lillegutt opp halv 5. Hjelpes.. Ja jeg kaller det fremdeles natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig når man begynner å få litt mer sammenhengende søvn![]()
Uff så slitsomt, får du hvilt litt på dagen? Her har natten heller ikke vært så mye å skryte avGod morgenslitsom dag og natt. Snuppa har vært urolig. Bare snur og sparker av seg dyna. Mat vær 2-3t :0 blir rolig når hun får ĺigge på brystet. Kjenner det er lenge siden hun går vært sånn.. håper deres natt har vært bedre.
Takk det sammeØnser alle en flott lørdag![]()
Jeg tok litt av det jeg hadde i kjøleskapetOh det hørtes godt ut! Hvordan laget du det da egentlig?
Jeg hadde også lyst på søtt i går, men hadde ikke noe godt snopTok meg litt cola da
mmmm!
UæææJa! I natt sto lillegutt opp halv 5. Hjelpes.. Ja jeg kaller det fremdeles nattHan fikk ikke lov å stå opp da.. og mannen gikk inn men jeg fikk heller ikke sove for jeg lå å hørte på "pappaaaa papppaaaaa pappaaaa pappaaaaa.."
![]()
Jeg tok litt av det jeg hadde i kjøleskapetkuttet opp løk, chili, hvitløk, paprika og gulrot og freset litt i panna, så over i kjele og hadde kokosmelk over. Beina kylling lett i panna og hadde det og oppi. Hadde også oppi fishsauce, soyasaus, sukker og lime. Veldig veldig godt, og kjempelettvint
eneste jeg skulle gjort var å salta kyllingen mens jeg stekte den for den smakte ingenting
Vi har alltid masse søtt viHehe. Så tok meg et par små Snickers
![]()
hehe nei har ikke prøvd detUæææda er det natt ja! Om guttungen våkner halv 7 er det tom natt for oss
haha. Det er fordi jeg vet det er for tidlig for han da. Han våkner ofte halv8 halv9. Blir nok andre boller når jeg begynner å jobbe og de må være i bhg før 7
Åå det er så kjedeligprøvd ørepropper?
![]()
Ja det var veldig godt og enkeltDet hørtes veldig godt utKanskje jeg må prøve noe sånt en dag
Hva blir middag i dag da?
Hører alle lyder før mannen som ikke har propper jeghehe nei har ikke prøvd detkanskje jeg burde
men må høre snuppa ved siden av meg da hehe
Hehehe nei det skjønner jeg. Vi skal ha tacoJa det var veldig godt og enkeltjeg kunne godt laget den tykkere så det ble saus og hatt ris inntil også evt.
Tja nei si det. Skal ikke spørre mannen iallfallhaha. Hva skal dere ha?
![]()
Hører alle lyder før mannen som ikke har propper jegen lettsover kan du si
![]()
Så kjektHehehe nei det skjønner jeg. Vi skal ha tacoBlir som regel det eller hjemmelaget pizza på lørdagene
Blir visst aldri lei og ungene elsker det hehe
![]()
Åå, da må du sikkert ta de lenger innHihi prøvde propper på snorkingen til mannen før men hørte han like godtMen nå har jeg visst blitt vant med tåkeluren
![]()
hehe kan være irriterende når jeg prøver å sove men da dytter jeg litt til hanÅå, da må du sikkert ta de lenger innhaha. Neida kommer nok an på hvor høyt de snorker
hehe
Den lyden blir jeg aldri vant med. Det er den mest irriterende lyden jeg vet om tror jeg![]()
hehe du lager mye rart, creme fraishe og pesto på pizzaSå kjekthar tenkt på begge delene selv og. Lurer litt på creme fraich pizza, men mannen er ikke like begeistra som meg. Ikke guttungen heller forsåvidt
hmm får tenke litt til
![]()
ooohh Nice. babyshop?Gøy med salgDenne ulltrøya fra lillelam kostet egentlig 299 og betalte 90
![]()
og denne lua kosta egentlig 279 og betalte 84
![]()
Jeppooohh Nice. babyshop?