Skravletråd

Deilig når man begynner å få litt mer sammenhengende søvn:)

Ja! I natt sto lillegutt opp halv 5. Hjelpes.. Ja jeg kaller det fremdeles natt :P Han fikk ikke lov å stå opp da.. og mannen gikk inn men jeg fikk heller ikke sove for jeg lå å hørte på "pappaaaa papppaaaaa pappaaaa pappaaaaa.." :o

God morgen :) slitsom dag og natt. Snuppa har vært urolig. Bare snur og sparker av seg dyna. Mat vær 2-3t :0 blir rolig når hun får ĺigge på brystet. Kjenner det er lenge siden hun går vært sånn.. håper deres natt har vært bedre.
Uff så slitsomt, får du hvilt litt på dagen? Her har natten heller ikke vært så mye å skryte av :P Delvis pga snuppa som er så forkjøla og delvis pga lillegutt som våknet halv 5. Får sove når jeg blir gammel, hehe :P

Oh det hørtes godt ut! Hvordan laget du det da egentlig?

Jeg hadde også lyst på søtt i går, men hadde ikke noe godt snop :P Tok meg litt cola da :D mmmm!
Jeg tok litt av det jeg hadde i kjøleskapet:) kuttet opp løk, chili, hvitløk, paprika og gulrot og freset litt i panna, så over i kjele og hadde kokosmelk over. Beina kylling lett i panna og hadde det og oppi. Hadde også oppi fishsauce, soyasaus, sukker og lime. Veldig veldig godt, og kjempelettvint:D eneste jeg skulle gjort var å salta kyllingen mens jeg stekte den for den smakte ingenting:P
Vi har alltid masse søtt vi:P Hehe. Så tok meg et par små Snickers:D

Ja! I natt sto lillegutt opp halv 5. Hjelpes.. Ja jeg kaller det fremdeles natt :P Han fikk ikke lov å stå opp da.. og mannen gikk inn men jeg fikk heller ikke sove for jeg lå å hørte på "pappaaaa papppaaaaa pappaaaa pappaaaaa.." :o
Uæææ:o da er det natt ja! Om guttungen våkner halv 7 er det tom natt for oss:P haha. Det er fordi jeg vet det er for tidlig for han da. Han våkner ofte halv8 halv9. Blir nok andre boller når jeg begynner å jobbe og de må være i bhg før 7:o
Åå det er så kjedelig:P prøvd ørepropper?:p

Jeg tok litt av det jeg hadde i kjøleskapet:) kuttet opp løk, chili, hvitløk, paprika og gulrot og freset litt i panna, så over i kjele og hadde kokosmelk over. Beina kylling lett i panna og hadde det og oppi. Hadde også oppi fishsauce, soyasaus, sukker og lime. Veldig veldig godt, og kjempelettvint:D eneste jeg skulle gjort var å salta kyllingen mens jeg stekte den for den smakte ingenting:p
Vi har alltid masse søtt vi:p Hehe. Så tok meg et par små Snickers:D

Det hørtes veldig godt ut :D Kanskje jeg må prøve noe sånt en dag :) Hva blir middag i dag da?

Uæææ:eek: da er det natt ja! Om guttungen våkner halv 7 er det tom natt for oss:p haha. Det er fordi jeg vet det er for tidlig for han da. Han våkner ofte halv8 halv9. Blir nok andre boller når jeg begynner å jobbe og de må være i bhg før 7:eek:
Åå det er så kjedelig:p prøvd ørepropper?:p
hehe nei har ikke prøvd det :P kanskje jeg burde :P men må høre snuppa ved siden av meg da hehe

Gøy med salg :D Denne ulltrøya fra lillelam kostet egentlig 299 og betalte 90 :D

rm13_xlarge.jpg

og denne lua kosta egentlig 279 og betalte 84 :o

rm13_xlarge.jpg

Det hørtes veldig godt ut :D Kanskje jeg må prøve noe sånt en dag :) Hva blir middag i dag da?
Ja det var veldig godt og enkelt:) jeg kunne godt laget den tykkere så det ble saus og hatt ris inntil også evt.
Tja nei si det. Skal ikke spørre mannen iallfall:P haha. Hva skal dere ha?:)

Ja det var veldig godt og enkelt:) jeg kunne godt laget den tykkere så det ble saus og hatt ris inntil også evt.
Tja nei si det. Skal ikke spørre mannen iallfall:p haha. Hva skal dere ha?:)
Hehehe nei det skjønner jeg. Vi skal ha taco :D Blir som regel det eller hjemmelaget pizza på lørdagene :) Blir visst aldri lei og ungene elsker det hehe :)

Hehehe nei det skjønner jeg. Vi skal ha taco :D Blir som regel det eller hjemmelaget pizza på lørdagene :) Blir visst aldri lei og ungene elsker det hehe :)
Så kjekt:D har tenkt på begge delene selv og. Lurer litt på creme fraich pizza, men mannen er ikke like begeistra som meg. Ikke guttungen heller forsåvidt:P hmm får tenke litt til:p

Hihi prøvde propper på snorkingen til mannen før men hørte han like godt :P Men nå har jeg visst blitt vant med tåkeluren :o
Åå, da må du sikkert ta de lenger inn:P haha. Neida kommer nok an på hvor høyt de snorker:P hehe
Den lyden blir jeg aldri vant med. Det er den mest irriterende lyden jeg vet om tror jeg:o

Åå, da må du sikkert ta de lenger inn:p haha. Neida kommer nok an på hvor høyt de snorker:p hehe
Den lyden blir jeg aldri vant med. Det er den mest irriterende lyden jeg vet om tror jeg:eek:
hehe kan være irriterende når jeg prøver å sove men da dytter jeg litt til han :P men går i grunn veldig bra nå, nesten aldri jeg tenker på det lenger :o

Så kjekt:D har tenkt på begge delene selv og. Lurer litt på creme fraich pizza, men mannen er ikke like begeistra som meg. Ikke guttungen heller forsåvidt:p hmm får tenke litt til:p
hehe du lager mye rart, creme fraishe og pesto på pizza :o :D

Gjør på i dag da?

Vi har vært ute på tur. Innom et par butikker på veien også hihi. Fordelen med å bo sentralt:D

Back
Topp