Skravletråd

Jada.. Jeg fant ett arr inne i hånden min å sier da:
-oj se jeg har vist fått noen arr , de stripene har jeg aldri serr før.
Mellomste svarer da:
- men det er jo fordi du begynner å bli gammel .. Det er jo da vi får striper.

Hahaha klarer ikke stoppe å le :p

Jada.. Jeg fant ett arr inne i hånden min å sier da:
-oj se jeg har vist fått noen arr , de stripene har jeg aldri serr før.
Mellomste svarer da:
- men det er jo fordi du begynner å bli gammel .. Det er jo da vi får striper.

Hahaha klarer ikke stoppe å le :p

Hehehe så herlig :P :D

Hehehe ja :P Her en dag vi satt å tegna så tar han plutselig alle fargeblyantene bak ryggen og roper neiiii miiiine!! Fnis :D Men storebror hadde mye av at han la seg ned og hylte og skrek og ikke ville alt mulig :P Ikke sett noe til det ennå men det kan vel fort komme hehe :P
Hehehe de er så herlige:D kan le av det etterpå:P

Guttungen var kjempeslapp til morgenen i dag, så han ble hjemme. Etter en time eller to var han helt pigg igjen:o godt det da:) mannen fant ut at han skulle ut å fikse noe med scooteren, noe jeg syns var litt dårlig gjort. Så skulle han ordne middag, og kommer hjem med grandis!! Kjente jeg ble rimelig oppgitt. Kunne gjort LITT mer innsats da:P ikke er det spesielt godt heller, og iallfall ikke som fredags"kos".
Ja ja, guttungen virker iallfall ikke syk lenger:)

Dakar :( får håpe hun blir frisk snart!! Fælt når de små er syke.

Jeg trodde at temperaturmålere var engangs, at når batteriene var brukt opp så virker de ikke mer :p !! Hadde ikke kastet dem da, hadde bare samlet seg opp. Har vel 4-5 stk. Følte meg passe teit da samboeren min lo av meg og sa det er bare å kjøpe nye batterier.
Vi har ett og jeg finner det ikke:o rimelig sikker på at toåringen hadde feber i sta, men ikke søren om jeg fant termometeret.

Kontroll på HS idag, må dra en time før timen pga togene.. jaja.. får ta meg en lunsj imens jeg venter kanskje :)
Sprøyter idag (vaksine), gruer meg. Jeg har sprøyteskrekk og vet ikke om samboeren min får tatt seg fri til å bli med på timen. Jaja, går nok fint uansett :)

Har funnet et kaninhode endelig, gjort det ferdig og festet det og jobber nå kun med kanten på kosekluten jeg hekler. Er ikke mye igjen før den er helt ferdig :D Deilig med alt som er ferdig og ikke opptar plass i "uferdig-bunken".

Jeg gjorde noe dumt og.. kjøpte en lillelamdress str 68. Passer fint altså! Men den passer jo nå.. ikke om 2 mnd tror jeg ;) og jeg har et par dresser fra før som passer nå.

Hun bruker en lillelamdress str 62 for tiden, på milde dager, så str 68 holder nok en stund, men skulle ønske den var litt større :) ! Men den var kjøpt på salg så kan ikke byttes heller. Jaja ;)
Håper det gikk fint:) vaksinene gikk supert her, og hun sov MASSE etterpå:P
Hun her har en lillelam dress, og jeg tror den er i 68 om jeg ikke tar helt feil. Den har hun brukt i minst to mnd alt:P nå begynner den å bli litt stram når armen og beina er bretta som votter og sokker. Kjøpte på salg jeg og, men da i 86 som passer til høsten igjen:P

Håper det gikk fint:) vaksinene gikk supert her, og hun sov MASSE etterpå:p
Hun her har en lillelam dress, og jeg tror den er i 68 om jeg ikke tar helt feil. Den har hun brukt i minst to mnd alt:p nå begynner den å bli litt stram når armen og beina er bretta som votter og sokker. Kjøpte på salg jeg og, men da i 86 som passer til høsten igjen:p
Vaksinen gikk greit, skrek i noen minutter, men :) Det gjør jo de fleste. Hvor lang er din? Min er 62,5 cm visst. Så tror Lillelam må være ganske akkurat i størrelsen, i allefall de jeg har kjøpt :)

Eldste var 96 cm eller noe på 2-års kontrollen for en stund siden og bruker Lillelamdress str 98, og den er da ganske romslig. Heldigvis! Har vel hatt den i 1 år tenker jeg. Kan sikkert arves :)

Jeg har en Nøstebarn ullfleecedress str 1,5 år som minste snupp skal få arve etter storesøster, ull er gull :) ! Jeg kjøper dog veldig lite til bhg før jeg vet om jeg får plass, er trangt om plassene her og hun har jo ikke rett på plass i år :(

Vaksinen gikk greit, skrek i noen minutter, men :) Det gjør jo de fleste. Hvor lang er din? Min er 62,5 cm visst. Så tror Lillelam må være ganske akkurat i størrelsen, i allefall de jeg har kjøpt :)

Eldste var 96 cm eller noe på 2-års kontrollen for en stund siden og bruker Lillelamdress str 98, og den er da ganske romslig. Heldigvis! Har vel hatt den i 1 år tenker jeg. Kan sikkert arves :)

Jeg har en Nøstebarn ullfleecedress str 1,5 år som minste snupp skal få arve etter storesøster, ull er gull :) ! Jeg kjøper dog veldig lite til bhg før jeg vet om jeg får plass, er trangt om plassene her og hun har jo ikke rett på plass i år :(
Så bra! Ja det er nok veldig vanlig:)
Kanskje den er i 62:P skal ut å hente henne nå, så kan sjekke:D har fått låne en i str 74 også, så har liksom i flere str nå:P de er så gode!:)
Hun var jo bare 59,5 på 3mnd ktr for et par uker siden, så jeg surrer sikkert:P

Må ut å hente mini som sover siste dupp før kvelden:) hun blir ett mareritt om hun er våken lenger enn halvannen time stort sett:o
Hvor lenge sover deres om natta? I natt gikk hun fra 1800-0715 uten mat:o :o

Guttungen var kjempeslapp til morgenen i dag, så han ble hjemme. Etter en time eller to var han helt pigg igjen:o godt det da:) mannen fant ut at han skulle ut å fikse noe med scooteren, noe jeg syns var litt dårlig gjort. Så skulle han ordne middag, og kommer hjem med grandis!! Kjente jeg ble rimelig oppgitt. Kunne gjort LITT mer innsats da:P ikke er det spesielt godt heller, og iallfall ikke som fredags"kos".
Ja ja, guttungen virker iallfall ikke syk lenger:)
Mannfolk :/

Men godt at guttungen er frisk igjen :D

Så bra! Ja det er nok veldig vanlig:)
Kanskje den er i 62:p skal ut å hente henne nå, så kan sjekke:D har fått låne en i str 74 også, så har liksom i flere str nå:p de er så gode!:)
Hun var jo bare 59,5 på 3mnd ktr for et par uker siden, så jeg surrer sikkert:p
Ja, håper bare ikke hun får feber etc, hun er veldig urolig nå og vil ikke sove. Dakar. Smart å få vaksine på fredagen :p hehe..
I morgen skal vi trille endel tur - er planen, så kanskje hun i det minste får sove godt da på dagtid.

Ja, du får sjekke :) Veldig gode dresser, kjekt med glidelås og liker den kragen som gjør det lunt rundt halsen :) Har en fra JOHA som er veldig varm, nesten like tykk som Nøstebarn sin, den har også glidelås og sånne hender og føtter som brettes over, men den er litt åpen ved halsen.

Mon tro om det finnes en dress med integrerte votter og tøfler OG krage :p

Back
Topp