Takkhihi
Fin dag til dere også.
Ja, den har jeg fått.Helt glemt å si dt.
sUPER fin
![]()
Så bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takkhihi
Fin dag til dere også.
Ja, den har jeg fått.Helt glemt å si dt.
sUPER fin
![]()
Kontroll på HS idag, må dra en time før timen pga togene.. jaja.. får ta meg en lunsj imens jeg venter kanskje
Sprøyter idag (vaksine), gruer meg. Jeg har sprøyteskrekk og vet ikke om samboeren min får tatt seg fri til å bli med på timen. Jaja, går nok fint uansett![]()
Har funnet et kaninhode endelig, gjort det ferdig og festet det og jobber nå kun med kanten på kosekluten jeg hekler. Er ikke mye igjen før den er helt ferdigDeilig med alt som er ferdig og ikke opptar plass i "uferdig-bunken".
Jeg gjorde noe dumt og.. kjøpte en lillelamdress str 68. Passer fint altså! Men den passer jo nå.. ikke om 2 mnd tror jegog jeg har et par dresser fra før som passer nå.
Hun bruker en lillelamdress str 62 for tiden, på milde dager, så str 68 holder nok en stund, men skulle ønske den var litt større! Men den var kjøpt på salg så kan ikke byttes heller. Jaja
![]()
babyenHei! Er det du eller lille som skal ha vaksine?
Håper dere får brukt den en del da![]()
Uff ja, nei det er ikke noe ålreit! Håper det går greitbabyenvaksine på meg selv er jeg ikke så redd for, men synes de i låret på babyen er så svære!
Hahaha ja jeg er enig med degJeg lurte også på det med plass i køen.. fikk dette svaret fra kommunen: "Viser til din e-post med forespørsel om opptak fra høsten. Alle søknader som er mottatt innen 1. mars og det er søkt om plass for i august, september og oktober vil behandles i hovedopptaket. Dvs. at du trygt kan søke oppstart i oktober og den vil behandles likt som om du hadde søkt oppstart i august."
Men det føles likevel tryggere å søke fra august! Jeg vet ikke hvorfor?? Føler liksom at de som har søkt for august kommer før i køen enn de som søker for oktober? Men i fht det svaret jeg fikk så gjør vi jo ikke det? eller?![]()
![]()
ArkeologiskSå braHva for museum er det de skal på? Her er det karneval på sfo i dag, veldig stas
![]()
Den er 80% ullSå fin! Er det ull eller bomull?
Så kjekt daHusvasken pleier å gjøre seg selv da, for den pleier mannen ta hehemen lillegutt roter noe helt ekstremt, syns det er kjempegøy å rote virker det som
Hvis jeg legger noe klær på en stol f.eks kan jeg nesten garantere at jeg finner det på gulvet om ikke så lenge
Foreløpig godtar han å ta ting opp igjen da hvis man sier det så jeg skjønner egentlig ikke at han gidder
Men merker at han nærmer seg 2 år. Nå er han 21 mnd så det er litt mer vilje og nei hehe.. Før sa han alltid ja, nå er det mer nei og at han vil bestemme litt
De er bra søte da, men gleder meg ikke akkurat til trassen setter inn
![]()
Arkeologisk
Så gøy med karnevalhva han skal være?
Deilig daDen er 80% ull![]()
Så godt daOkei.
Her er
Mannen tok seg fri, så det var i grunn greit
Skal på leos lekeland![]()
Så kjekt da
Haha, her er storebror 2,5år nå, så vi er godt inne i den perioden dertil å bli sprø av av og til
hihi
har liksom sine perioder der han er snill som et lam, men så på et blunk har han snudd helt
![]()
Hehe herligSpiderman![]()
Takk for det. Blir nok hyling, men vaksiner er viktigUff ja, nei det er ikke noe ålreit! Håper det går greit![]()
Håper så mye på plass i den BHG på første valgdet er en gårdsbarnehage
![]()
å kjenner ei som jobber der
moren til beste venninna til mellomste
kanon flink
![]()
Enig. Vi skal på onsdag hvis hun blir frisk til daTakk for det. Blir nok hyling, men vaksiner er viktig!
Uffda.. Hvordan syk? Ikke noe ålreit. Minner meg om at jeg bør kjøpe nye batterier til temp.målerneEnig. Vi skal på onsdag hvis hun blir frisk til da![]()
Uffda.. Hvordan syk? Ikke noe ålreit. Minner meg om at jeg bør kjøpe nye batterier til temp.målernejeg har 4 stk. Er en skikkelig teit historie bak hvorfor jeg har så mange
![]()