Skravletråd

Kontroll på HS idag, må dra en time før timen pga togene.. jaja.. får ta meg en lunsj imens jeg venter kanskje :)
Sprøyter idag (vaksine), gruer meg. Jeg har sprøyteskrekk og vet ikke om samboeren min får tatt seg fri til å bli med på timen. Jaja, går nok fint uansett :)

Har funnet et kaninhode endelig, gjort det ferdig og festet det og jobber nå kun med kanten på kosekluten jeg hekler. Er ikke mye igjen før den er helt ferdig :D Deilig med alt som er ferdig og ikke opptar plass i "uferdig-bunken".

Jeg gjorde noe dumt og.. kjøpte en lillelamdress str 68. Passer fint altså! Men den passer jo nå.. ikke om 2 mnd tror jeg ;) og jeg har et par dresser fra før som passer nå.

Hun bruker en lillelamdress str 62 for tiden, på milde dager, så str 68 holder nok en stund, men skulle ønske den var litt større :) ! Men den var kjøpt på salg så kan ikke byttes heller. Jaja ;)

Hei! Er det du eller lille som skal ha vaksine? :)

Håper dere får brukt den en del da :)

Hei! Er det du eller lille som skal ha vaksine? :)

Håper dere får brukt den en del da :)
babyen :) vaksine på meg selv er jeg ikke så redd for, men synes de i låret på babyen er så svære!

Jeg lurte også på det med plass i køen.. fikk dette svaret fra kommunen: "Viser til din e-post med forespørsel om opptak fra høsten. Alle søknader som er mottatt innen 1. mars og det er søkt om plass for i august, september og oktober vil behandles i hovedopptaket. Dvs. at du trygt kan søke oppstart i oktober og den vil behandles likt som om du hadde søkt oppstart i august."

Men det føles likevel tryggere å søke fra august! Jeg vet ikke hvorfor?? Føler liksom at de som har søkt for august kommer før i køen enn de som søker for oktober? Men i fht det svaret jeg fikk så gjør vi jo ikke det? eller? :P :P
Hahaha ja jeg er enig med deg :p skrev august jeg :p føler det er tryggest :p

Husvasken pleier å gjøre seg selv da, for den pleier mannen ta hehe :P men lillegutt roter noe helt ekstremt, syns det er kjempegøy å rote virker det som :P Hvis jeg legger noe klær på en stol f.eks kan jeg nesten garantere at jeg finner det på gulvet om ikke så lenge :P Foreløpig godtar han å ta ting opp igjen da hvis man sier det så jeg skjønner egentlig ikke at han gidder :P Men merker at han nærmer seg 2 år. Nå er han 21 mnd så det er litt mer vilje og nei hehe.. Før sa han alltid ja, nå er det mer nei og at han vil bestemme litt :P De er bra søte da, men gleder meg ikke akkurat til trassen setter inn :P
Så kjekt da:D
Haha, her er storebror 2,5år nå, så vi er godt inne i den perioden der:P til å bli sprø av av og til:o hihi:D har liksom sine perioder der han er snill som et lam, men så på et blunk har han snudd helt:p

Så kjekt da:D
Haha, her er storebror 2,5år nå, så vi er godt inne i den perioden der:p til å bli sprø av av og til:eek: hihi:D har liksom sine perioder der han er snill som et lam, men så på et blunk har han snudd helt:p

Hehehe ja :P Her en dag vi satt å tegna så tar han plutselig alle fargeblyantene bak ryggen og roper neiiii miiiine!! Fnis :D Men storebror hadde mye av at han la seg ned og hylte og skrek og ikke ville alt mulig :P Ikke sett noe til det ennå men det kan vel fort komme hehe :P

Håper så mye på plass i den BHG på første valg :D det er en gårdsbarnehage :D :D å kjenner ei som jobber der :D moren til beste venninna til mellomste :D kanon flink :D

Håper så mye på plass i den BHG på første valg :D det er en gårdsbarnehage :D :D å kjenner ei som jobber der :D moren til beste venninna til mellomste :D kanon flink :D

Åh så herlig! Håper dere får plass der :D

Håper vi får plass i den vi ønsker også! Den ligger mye nærmere enn den lillegutt går i nå! og de har helt utrolig fint uteområde, ekstremt stort med skikkelig skog inne på området! Helt genialt for småbarn syns jeg som får leke med ordentlige skog og trær! Storebror gikk ett år i en barnehage i oslo der de hadde kunstgress og alt var plast! ikke ett eneste tre! De var kjempeflinke der også, men jeg syns uteområdet har mye å si :)

Lillegutt sin er liten og koselig, men håper å få begge i den nærmeste så vi slipper å gå så langt :)

Enig. Vi skal på onsdag hvis hun blir frisk til da :)
Uffda.. Hvordan syk? Ikke noe ålreit. Minner meg om at jeg bør kjøpe nye batterier til temp.målerne :) jeg har 4 stk. Er en skikkelig teit historie bak hvorfor jeg har så mange :p

Uffda.. Hvordan syk? Ikke noe ålreit. Minner meg om at jeg bør kjøpe nye batterier til temp.målerne :) jeg har 4 stk. Er en skikkelig teit historie bak hvorfor jeg har så mange :p

Hehe nå ble jeg nysgjerrig?

Hun snørrer og hoster veldig. Kjempehes, bare piper stakkar :P

Back
Topp