Skravletråd

planleggingdag på skole og barnehage hos dere i morgen også?

God morgen og god fredag!

Håper dere har sovet godt og at dere vil nyte fredagen :)

Her bærer det inn til byen for treff. Skal ellers innom jobben og å innom foreldrene mine og spise middag der. Blir lang dag for plutt, men skal nok gå greit :)

God morgen og god fredag!

Håper dere har sovet godt og at dere vil nyte fredagen :)

Her bærer det inn til byen for treff. Skal ellers innom jobben og å innom foreldrene mine og spise middag der. Blir lang dag for plutt, men skal nok gå greit :)
God morgen :) kos deg masse :D

Her blir det en rolig dag i dag :) nyte litt stillhet før mellomste må hentes kvart over 12 å eldste må hentes 10 over 1 :p

Nei det var ganske bra faktisk :p hehe
I dag klarte jeg faktisk å dra meg opp :p haha sambo ringte å 5 min etterpå for å høre :p så gutten rakk bussen til museumet :p
Hurra :) så flink. Her kan jeg stå opp tidlig, men hvis jeg finner på å legge meg ned noe sted... :O

Der er søknad levert for barnehage :o
Kunne søke start fra når de var 9 mnd. Å når min er født 6 NOV så er jo de 6 august sant? :)
Skal ikke begynne da altså men greit å komme så pass langt frem i køen :)

Der er søknad levert for barnehage :o
Kunne søke start fra når de var 9 mnd. Å når min er født 6 NOV så er jo de 6 august sant? :)
Skal ikke begynne da altså men greit å komme så pass langt frem i køen :)
Blir august ja. Skal sende inn igjen, selv om jeg sendte i desember - for å være på den sikre siden..

Very jeg satte oktober som oppstart, med beskjed om at vi vært fleksible på akkurat det hvis vi fikk plass og de ville ha han inn før

God morgen.
Her er det leos lekeland i dag og mc Donalds.
Så kommer svigermor innom.
Så skal jeg bake puppekaka:p

Back
Topp