Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke her som jeg vet om iallfallplanleggingdag på skole og barnehage hos dere i morgen også?
Okei.Ikke her som jeg vet om iallfall![]()
Nei det var ganske bra faktiskHehe ikke dårlig det![]()
Må kanskje opp litt før i morgen da![]()
Neiplanleggingdag på skole og barnehage hos dere i morgen også?
Heheja orka ikke styre med middag i dag merka jeg, og ungene eller mannen var ikke vonde å be så![]()
God morgenGod morgen og god fredag!
Håper dere har sovet godt og at dere vil nyte fredagen![]()
Her bærer det inn til byen for treff. Skal ellers innom jobben og å innom foreldrene mine og spise middag der. Blir lang dag for plutt, men skal nok gå greit![]()
HurraNei det var ganske bra faktiskhehe
I dag klarte jeg faktisk å dra meg opphaha sambo ringte å 5 min etterpå for å høre
så gutten rakk bussen til museumet
![]()
Deilig med rolig dag og egentligGod morgenkos deg masse
![]()
Her blir det en rolig dag i dagnyte litt stillhet før mellomste må hentes kvart over 12 å eldste må hentes 10 over 1
![]()
Hehe det er ikke bare bare neiHurraså flink. Her kan jeg stå opp tidlig, men hvis jeg finner på å legge meg ned noe sted... :O
ArkeologiskDeilig med rolig dag og egentlig![]()
Hvilket museum skulle de på?
HeheHehe det er ikke bare bare neihar jeg først kommet meg opp så er det ikke noe problem men det er det å komme seg opp
![]()
Så spennende da!Arkeologisk![]()
Okei.Neivi hadde i starten av året å så blir det ikke igjen før i påsketider mener jeg :/
Blir august ja. Skal sende inn igjen, selv om jeg sendte i desember - for å være på den sikre siden..Der er søknad levert for barnehage![]()
Kunne søke start fra når de var 9 mnd. Å når min er født 6 NOV så er jo de 6 august sant?![]()
Skal ikke begynne da altså men greit å komme så pass langt frem i køen![]()