Skravletråd

Blir august ja. Skal sende inn igjen, selv om jeg sendte i desember - for å være på den sikre siden..

Very jeg satte oktober som oppstart, med beskjed om at vi vært fleksible på akkurat det hvis vi fikk plass og de ville ha han inn før
Da er det bare å krysse fingre å tær :D

God morgen og god fredag!

Håper dere har sovet godt og at dere vil nyte fredagen :)

Her bærer det inn til byen for treff. Skal ellers innom jobben og å innom foreldrene mine og spise middag der. Blir lang dag for plutt, men skal nok gå greit :)

God morgen!
Takk det samme, håper det blir koselig :)

Der er søknad levert for barnehage :eek:
Kunne søke start fra når de var 9 mnd. Å når min er født 6 NOV så er jo de 6 august sant? :)
Skal ikke begynne da altså men greit å komme så pass langt frem i køen :)

Jeg lurte også på det med plass i køen.. fikk dette svaret fra kommunen: "Viser til din e-post med forespørsel om opptak fra høsten. Alle søknader som er mottatt innen 1. mars og det er søkt om plass for i august, september og oktober vil behandles i hovedopptaket. Dvs. at du trygt kan søke oppstart i oktober og den vil behandles likt som om du hadde søkt oppstart i august."

Men det føles likevel tryggere å søke fra august! Jeg vet ikke hvorfor?? Føler liksom at de som har søkt for august kommer før i køen enn de som søker for oktober? Men i fht det svaret jeg fikk så gjør vi jo ikke det? eller? :P :P

God morgen! Håper dere har sovet godt :) Det har vi :) Sovna 22 og sov til kvart over 4, videre til 7 og vekket henne litt kvart over 8 for hadde tenkt å stå opp da men hadde så spreng på puppen så fikk henne til å spise før jeg sto opp :P Har dusjet og spist. Slapper av litt. Hun var ekstremt grinete i går, hun er kjempeforkjøla stakar :( Håper hun er bedre i dag, men har ikke virket sånn i natt. Sliter med å spise når nesa er så tett..

Nei dessverre:( :eek: :( hehe
Husvasken pleier å gjøre seg selv da, for den pleier mannen ta hehe :P men lillegutt roter noe helt ekstremt, syns det er kjempegøy å rote virker det som :P Hvis jeg legger noe klær på en stol f.eks kan jeg nesten garantere at jeg finner det på gulvet om ikke så lenge :P Foreløpig godtar han å ta ting opp igjen da hvis man sier det så jeg skjønner egentlig ikke at han gidder :P Men merker at han nærmer seg 2 år. Nå er han 21 mnd så det er litt mer vilje og nei hehe.. Før sa han alltid ja, nå er det mer nei og at han vil bestemme litt :P De er bra søte da, men gleder meg ikke akkurat til trassen setter inn :P

Nei det var ganske bra faktisk :p hehe
I dag klarte jeg faktisk å dra meg opp :p haha sambo ringte å 5 min etterpå for å høre :p så gutten rakk bussen til museumet :p
Så bra :P Hva for museum er det de skal på? Her er det karneval på sfo i dag, veldig stas :)

Kontroll på HS idag, må dra en time før timen pga togene.. jaja.. får ta meg en lunsj imens jeg venter kanskje :)
Sprøyter idag (vaksine), gruer meg. Jeg har sprøyteskrekk og vet ikke om samboeren min får tatt seg fri til å bli med på timen. Jaja, går nok fint uansett :)

Har funnet et kaninhode endelig, gjort det ferdig og festet det og jobber nå kun med kanten på kosekluten jeg hekler. Er ikke mye igjen før den er helt ferdig :D Deilig med alt som er ferdig og ikke opptar plass i "uferdig-bunken".

Jeg gjorde noe dumt og.. kjøpte en lillelamdress str 68. Passer fint altså! Men den passer jo nå.. ikke om 2 mnd tror jeg ;) og jeg har et par dresser fra før som passer nå.

Hun bruker en lillelamdress str 62 for tiden, på milde dager, så str 68 holder nok en stund, men skulle ønske den var litt større :) ! Men den var kjøpt på salg så kan ikke byttes heller. Jaja ;)

Åhh så stas.
Her r det karneval i barnehagen 1 mars.

Ja han gledet seg veldig :)

I barnehagen skal de ha det litt senere, men husker ikke akkurat når. De skulle i alle fall være indianere :P alle skulle ta med en hvit t skjorte de skulle klippe opp og lage kostyme...

Back
Topp