Lenge siden de har vært her nåJehovas vitne er her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lenge siden de har vært her nåJehovas vitne er her![]()
Jeg dør...mannen snakker med de nå...jeg må passe på de så ikke hører meg le...haha..han er jo ikke avvisende...jeeez....Lenge siden de har vært her nåmen tror de skjønte at det var løst cause hos oss
![]()
Tror det er verst for pappa - synes det er skummelt når de er så småDet går nok kjempefintmen skjønner godt om alle er litt spente
![]()
Hehehe, jatter med han da?Jeg dør...mannen snakker med de nå...jeg må passe på de så ikke hører meg le...haha..han er jo ikke avvisende...jeeez....
Ja han jatta jatta jattaHehehe, jatter med han da?
Hehe, hyggelig for dem da - å bli møtt av folk som hører litt påJa han jatta jatta jatta
Også spør han noen spørsmål innimellom
Så ut til å være far og sønn.
Det er mye logikk i flere relgioner sier han, men ingen er helt god hahaha
Haha ja...tror de fleste ikke gidder detHehe, hyggelig for dem da - å bli møtt av folk som hører litt på![]()
HeheHaha ja...tror de fleste ikke gidder det
Mannen koste seg han haha...off.
Neste gang kan dere få kaffe sa han....whaaaaat:O
Jeg orker ikke mas om det i alle fall.Hehevar en gang invitert inn til kaffe - hadde akkurat bakt boller. De tåler høflig nei da jeg sa jeg ikke var interessert i å høre så mye mer om religion
![]()
EnigJeg orker ikke mas om det i alle fall.
Hatt nok av diskuasjoner om relgion med min mor
Men for all del jeg kan stå for kaffe og kake jeg så lenge mannen snakker![]()
Like greit det jaHa det Er kjektoppotak 1 Er for de født i august, det andre er for de født i sept og okt. Å selfølgelig de som er ert år før. Men tror jeg søker nå likevel
![]()
Gikk supertt, koste oss masse.Enig
Hvordan gikk babysvømmingen i dag?
huff . ser han ut til å ha aua da?Huff er på dag 4 uten avføring :/ har prøvd med litt malt i flaskene hans, men..
Hehe. De var på døra her når vesla var 2 uker og de lukket døra og gikk for de ville ikke gjøre vesla kaldJehovas vitne er her![]()
Har du prøvd å massere litt utenpå åpningen? Jeg fikk dette tipset av hs når vesla var hard i magen en stund.Huff er på dag 4 uten avføring :/ har prøvd med litt malt i flaskene hans, men..
Vår en litt tøff start, så tok litt tid før han koste seg - men det ble bra utover. Trening til dykking gikk veldig greit.Gikk supertt, koste oss masse.
dere da?
Ja, han har vært litt grinete i dag, prompet masse og ser ut til å trykke.huff . ser han ut til å ha aua da?
Prøvde det og etter vanlig massage av mage, armer og bein.Har du prøvd å massere litt utenpå åpningen? Jeg fikk dette tipset av hs når vesla var hard i magen en stund.det endte med at jeg ble spreyet ned
![]()