Skravletråd

Oi hjelpes det hadde jeg aldri gjort :eek:
Nei, jeg syns det hele var temmelig sykt egentlig.

Vet noen går en raskt tur inn bare for en tyggis og lignende...jeg gjør ikke det heller...man kan aldri vite hvor lang tid ting tar....

men å handle inn masse og la ungen sitte der...fysj om!

Nei, faktisk ikke det.
Vi kjørte inn samtidig omtrent og parkerte bilene våre.
Jeg så hun hadde en liten en i bilen, men lot baby bare sitte i bilen...jeg tenkte jaja, skal vel kanskje bare ha en tyggis da...så jeg valgte holde kjeft...jeg og snuppa styrer nå litt inne på butikken og bruker litt tid...jeg ser hun tar en stor handlevogn og fyller opp med varer...Storhandle med baby i bilen :eek::eek:
Atte hva??????
Det der er ikke OK!!! Godt du sa i fra å så håper jeg hun lærer noe av det!! Fysj!!!

Er det ikke 1.mars? :)
Lillegutt har stått på venteliste i den Bhg vi helst vil til i en evighet og vi måtte oppdatere søknaden før den 12. så da søkte jeg like godt til snuppa i samme slengen. Men litt usikker på når det er best å søke fra.. Satte 1.okt men kan jo endre på søknaden frem til fristen :) sendt Mail til kommunen for jeg lurer på om hun da havner bak alle de som har søkt plass i august?! Får se om jeg får noe svar da :)
Her har de 2 opptak.. For første opptak tror jeg det var 14.. Men ikke sikker altså :) så er det i juni for andre opptak.

Nei, jeg syns det hele var temmelig sykt egentlig.

Vet noen går en raskt tur inn bare for en tyggis og lignende...jeg gjør ikke det heller...man kan aldri vite hvor lang tid ting tar....

men å handle inn masse og la ungen sitte der...fysj om!

Nei jeg har heller aldri gått fra de i bil, ingen planer om det heller..
Fortsatte hun bare å handle da du sa det?

Nei jeg har heller aldri gått fra de i bil, ingen planer om det heller..
Fortsatte hun bare å handle da du sa det?
nei, huff! Skikkelig gale!
Hun ble drit forbanna, puttet noen varer til i vognen. og gikk til kassen...aner ikke om hun var ferdig handlet eller hva.

Merkelig dame.

Burde ikke hatt barn!

Tilig middag her i dag pga. dansing.
Pizzan fra boken var virkelig snadder!

nei, huff! Skikkelig gale!
Hun ble drit forbanna, puttet noen varer til i vognen. og gikk til kassen...aner ikke om hun var ferdig handlet eller hva.

Merkelig dame.

Burde ikke hatt barn!
Uff håper hun fikk noe å tenke på og lar være en annen gang...

Oh spennende :D vi må nok å prøve den en gang :D
Det anbefales:):)
Det sjønner jeg veldig godt!! Jeg har begynnt å gjøre det nå med de eldste. Men til å med med dem så er det bare på den lille lokal butikken, å aldri når jeg skal ha mye! Å de er snart 9 å 6 år!
Jaja,men storhandle også med en liten baby..nei har ikke ord!!
Men håpe det ikke skjer igjen.

Fått strikket noe mer i dag:)?

Back
Topp