Vereri90
Glad i forumet
Så bra. Det er utrolig hvor glad man kan bli av avføring; )Prøvde det og etter vanlig massage av mage, armer og bein.
Men det kom for 10min siden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra. Det er utrolig hvor glad man kan bli av avføring; )Prøvde det og etter vanlig massage av mage, armer og bein.
Men det kom for 10min siden![]()
Haha, ja det er sant! Og hvor ofte man ender opp i å snakke om detSå bra. Det er utrolig hvor glad man kan bli av avføring; )
Hehe. Det er også sant.Haha, ja det er sant! Og hvor ofte man ender opp i å snakke om det![]()
Er sånn at vi har poops Day som jeg og mannen teller ned tilHehe. Det er også sant.
Haha.Er sånn at vi har poops Day som jeg og mannen teller ned til![]()
De kommer stadig innom her ogJehovas vitne er her![]()
Huff, det er så vanskelig å vite ja . Synes også det er litt kjedelig når de kommer på døra :/I dag kom en utenlandsk mann å skulle selge meg noe på døra her. Syns ikke det er noe ålreit, for man hører ofte at slike er svindlere som bare kommer å kikker. Og samtidig får jeg dårlig samvittighet for å ikke kjøpe noe om historien hans er sann. Jeg trodde det var mamma og pappa som kom så jeg skvatt litt når det var en ukjent på døra, og han bare "nono dont worry, im not a terrorist"stakkar
![]()
Er dere også like snakksalig med de som min mannDe kommer stadig innom her og![]()
God morgenGod morgen alle og god onsdag![]()
God morgenGod morgen på dere;
Gruer meg og gleder meg på samme tid i dag....skal opp på barneklinikken og snakke med hun som er ansvarlig for melkebanken. Skal donere morsmelk
men må ta blodprøve![]()
Huff, kjenner igjen den følelsen. Men er så vanskelig å vite om dem "snakker" sant eller ei.I dag kom en utenlandsk mann å skulle selge meg noe på døra her. Syns ikke det er noe ålreit, for man hører ofte at slike er svindlere som bare kommer å kikker. Og samtidig får jeg dårlig samvittighet for å ikke kjøpe noe om historien hans er sann. Jeg trodde det var mamma og pappa som kom så jeg skvatt litt når det var en ukjent på døra, og han bare "nono dont worry, im not a terrorist"stakkar
![]()
YesGod morgendet er jo en veldig god gjerning
blodprøven går fort over da..
God morgenGod morgen på dere;
Gruer meg og gleder meg på samme tid i dag....skal opp på barneklinikken og snakke med hun som er ansvarlig for melkebanken. Skal donere morsmelk
men må ta blodprøve![]()
God morgenGod morgen folketsitter med snuppa på armen. Hun sover mye om dagen.ov natten. Utenom i natt da. når hun er våken så går humøret fra topp til bunn på få sekunder:O er nok mye som skjer I utviklingen om dagen. Nå skal vi sove litt på sofa
ha en fin dag alle sammen!
Ja, fant ut av det for sent sist gang så nå måtte jeg når jeg kom på det. De ønsker man kommer i gang før barnet er over 2-3mnd. Og man kan donere til barnet er 6mnd som oftestGod morgenOi så spennende
så fantastisk at du vil donere edle dråper som virkelig vil komme til nytte
![]()