Skravletråd

God morgen og god mandag alle sammen!

Har en grei natt her, lille sovnet rundt 10, fikk en flaske når vi lar oss rundt midnatt - verket ham akkurat for å spise litt (veldig trykk i ene puppen) og han sover videre

Formen er noe bedre enn i går, blir spennende å se når vi skal stå opp :P

God morgen og god mandag alle sammen!

Har en grei natt her, lille sovnet rundt 10, fikk en flaske når vi lar oss rundt midnatt - verket ham akkurat for å spise litt (veldig trykk i ene puppen) og han sover videre

Formen er noe bedre enn i går, blir spennende å se når vi skal stå opp :p
God morgen og god mandag til deg også;)

Blitt syk:/?

Takker og bukker

Ja, hadde en kjapp versjon av spysyken i går, mye bedre i dag :)
Åhhhh neeeii:( Det er så gale med spysyken...det er det værste man kan ha syns jeg:P
Godt du er bedre i dag.
Håpe du beholder mat og drikke i dag:D

Åhhhh neeeii:( Det er så gale med spysyken...det er det værste man kan ha syns jeg:P
Godt du er bedre i dag.
Håpe du beholder mat og drikke i dag:D
Hater det! Men skal ikke klage. En runde med hodet med i do kl4 , slapp på dagtid og nå nesten bra igjen - bare veldig sulten :P

Hvordan var Stockholm? Tekst dere koste dere? :)

Ingen konkrete planer her, gå en tur kanskje :) du da?
Vi har kost oss fantastisk mye!!:D
Spist masse herlig mat, badet masse og dyreparken etc etc. Jeg fikk også shoppet litt;)
Kom over en butikk med litt for masse fristende snop også, så får se hvor lenge jeg klarer se på det:P

Mannen har dessverre blitt syk, og er hjemme i dag:/ Kjente det så vidt der nede lørdagen, men ble dårligere i går...men ikke noe sånn voldsomt. litt feber, renner av nesa og hoster.

Jeg og snuppis skal på helsestasjonen. Bli kjent treff.:D

Vi har kost oss fantastisk mye!!:D
Spist masse herlig mat, badet masse og dyreparken etc etc. Jeg fikk også shoppet litt;)
Kom over en butikk med litt for masse fristende snop også, så får se hvor lenge jeg klarer se på det:P

Mannen har dessverre blitt syk, og er hjemme i dag:/ Kjente det så vidt der nede lørdagen, men ble dårligere i går...men ikke noe sånn voldsomt. litt feber, renner av nesa og hoster.

Jeg og snuppis skal på helsestasjonen. Bli kjent treff.:D
Huff, god bedring til mannen! Min burde nok vært hjemme men dro nå inn likevel...

Så koselig med treff :)

Så det... Vurderte å skrive noe om det, men droppet det
2 mnd på rad blir for mye...kunne om ike 2000, i alle fall vært krav på 1000 syns jeg...
men men...koser meg med skravling først og fremst jeg altså...men er litt ekstra gøy med krav:) Liker jo at vi er inne er et lite team og en vinner;)

Huff, god bedring til mannen! Min burde nok vært hjemme men dro nå inn likevel...

Så koselig med treff :)
Ahh...håpe det går greit med han da. Dumt å stkkke ut for tidlig også....

Ja, veldig . Er spent. Vi skal visst være 5, og alle har jentebabyer sa helsesøster sist:)

2 mnd på rad blir for mye...kunne om ike 2000, i alle fall vært krav på 1000 syns jeg...
men men...koser meg med skravling først og fremst jeg altså...men er litt ekstra gøy med krav:) Liker jo at vi er inne er et lite team og en vinner;)
Ja, synes det blir litt ekstra morsomt når man må jobbe litt for det :) men har kanskje med antall premier å gjøre? At det er for få til å dele opp med krav?

Ja, synes det blir litt ekstra morsomt når man må jobbe litt for det :) men har kanskje med antall premier å gjøre? At det er for få til å dele opp med krav?
Det kan jo være det ja...i januar 3premier og nå 4 tror jeg det var...
men da tenker jeg jo for eks det kunne vært 3 premier på topp 100 nå og for eks stellevesken med noe høyere krav...

Back
Topp