Så deilig daVi har spist taco
![]()
Bruker som regel å ha det vi og, men så kom vi på posen med pinnekjøtt etter jula som hadde fryst! Og hadde taco to ganger forrige uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig daVi har spist taco
![]()
Syns pinnekjøtt er godt men har ingen tradisjon på å spise detBruker som regel å ha det vi og, men så kom vi på posen med pinnekjøtt etter jula som hadde fryst! Og hadde taco to ganger forrige uke![]()
Syns pinnekjøtt er godt men har ingen tradisjon på å spise det![]()
Det er jo så kjempe godt!![]()
God morgen![]()
Her er det strålende vær i dag og formen er på topp igjenen herlig søndag i møte
Planer for dagen?
Er godt med noen rolige dager. Man trenger detGod morgenSå deilig, her er det også nydelig ute i dag
![]()
Rydder/vasker litt nå, håper egentlig på en litt rolig dag siden vi hadde besøk absolutt hele går. Titter litt på finn også, har lyst på nytt skap til stua men i dag er jo butikker stengt![]()
Det tror jeg det blir her ogMiddag i dag? Tror det blir hjemmelaget pizza her![]()
Oi. Har heller ikke sett noe opprop, men har ikke blitt kastet utHar visst blitt kastet ut av nov gruppa på Facebook jegIkke så lenge siden jeg kommenterte noe der, men..
Mhmbor dere på Vestlandet? Vi spiser ribbe
![]()
Er godt med noen rolige dager. Man trenger det![]()
Finn er en fin tingkan få tak i mye bra der
![]()
Ikke sant, finner alltids noeDet tror jeg det blir her oghar ikke handlet noe spesielt, men har alltids noe å spise
hehe
Nei da er det nok noe å gjøre uansett. HeheSant detikke sånn voldsomt rolig uansett da med tre små og en hund hehe
![]()
Hvis du husker hvem som inviterte deg? Evt så kan jeg finne navn til adminHvordan finner jeg den igjen da? Er den ikke hemmelig?![]()
Så dumt da. Kan jo prøve å få deg inn igjen om du vil?Har visst blitt kastet ut av nov gruppa på Facebook jegIkke så lenge siden jeg kommenterte noe der, men..
Lagde 3, tykk bunn+ kjøttdeig og tomatsaus på den første. To med tynn bunn med ost/skinkebaseHehe det skjønner jegHva skal på pizzaen i dag?
Ja veldigIkke sant, finner alltids noe
Pizza er snadder da![]()