Ble veldig enkelt med tomatpurre/pesto, skinke, løk og ost. Godt daMhmhva hadde dere på?
Vi laget med Tomatpure, marinert kylling, løk, paprika, pepperoni og tomat![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble veldig enkelt med tomatpurre/pesto, skinke, løk og ost. Godt daMhmhva hadde dere på?
Vi laget med Tomatpure, marinert kylling, løk, paprika, pepperoni og tomat![]()
God morgen og god mandag til deg ogsåGod morgen og god mandag alle sammen!
Har en grei natt her, lille sovnet rundt 10, fikk en flaske når vi lar oss rundt midnatt - verket ham akkurat for å spise litt (veldig trykk i ene puppen) og han sover videre
Formen er noe bedre enn i går, blir spennende å se når vi skal stå opp![]()
Takker og bukkerGod morgen og god mandag til deg også
Blitt syk:/?
Hvordan var Stockholm? Tekst dere koste dere?Sliiiiiiiiten, men happy frue her
Hva skal dere i dag da?
Så det... Vurderte å skrive noe om det, men droppet detSett topp 100 feb. ? Ingen krav denne mnd heller:/
Åhhhh neeeiiTakker og bukker
Ja, hadde en kjapp versjon av spysyken i går, mye bedre i dag![]()
Hater det! Men skal ikke klage. En runde med hodet med i do kl4 , slapp på dagtid og nå nesten bra igjen - bare veldig sultenÅhhhh neeeiiDet er så gale med spysyken...det er det værste man kan ha syns jeg
Godt du er bedre i dag.
Håpe du beholder mat og drikke i dag![]()
Vi har kost oss fantastisk mye!!Hvordan var Stockholm? Tekst dere koste dere?
Ingen konkrete planer her, gå en tur kanskjedu da?
Huff, god bedring til mannen! Min burde nok vært hjemme men dro nå inn likevel...Vi har kost oss fantastisk mye!!
Spist masse herlig mat, badet masse og dyreparken etc etc. Jeg fikk også shoppet litt
Kom over en butikk med litt for masse fristende snop også, så får se hvor lenge jeg klarer se på det
Mannen har dessverre blitt syk, og er hjemme i dag:/ Kjente det så vidt der nede lørdagen, men ble dårligere i går...men ikke noe sånn voldsomt. litt feber, renner av nesa og hoster.
Jeg og snuppis skal på helsestasjonen. Bli kjent treff.![]()
2 mnd på rad blir for mye...kunne om ike 2000, i alle fall vært krav på 1000 syns jeg...Så det... Vurderte å skrive noe om det, men droppet det
Da må du spise så håper jeg du beholder detHater det! Men skal ikke klage. En runde med hodet med i do kl4 , slapp på dagtid og nå nesten bra igjen - bare veldig sulten![]()
Ahh...håpe det går greit med han da. Dumt å stkkke ut for tidlig også....Huff, god bedring til mannen! Min burde nok vært hjemme men dro nå inn likevel...
Så koselig med treff![]()
Me too! Men var en grei måte å unngå godis s om ble tatt med hit i helgenDa må du spise så håper jeg du beholder det![]()
Me too! Men var en grei måte å unngå godis s om ble tatt med hit i helgen
Ja, synes det blir litt ekstra morsomt når man må jobbe litt for det2 mnd på rad blir for mye...kunne om ike 2000, i alle fall vært krav på 1000 syns jeg...
men men...koser meg med skravling først og fremst jeg altså...men er litt ekstra gøy med kravLiker jo at vi er inne er et lite team og en vinner
![]()
Det kan jo være det ja...i januar 3premier og nå 4 tror jeg det var...Ja, synes det blir litt ekstra morsomt når man må jobbe litt for detmen har kanskje med antall premier å gjøre? At det er for få til å dele opp med krav?