Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da det var noe ditt :○ god bedring til hele gjengen.Slapp ikke unna - dårlig i natt, slapp i dag.
Ble en uhyre daff søndag for plutt, med to syke foreldre
hvordan gruppe på Facebook, visste ikke det var noe gruppe på face jeg :/ men jeg kom inn sent kanskjeEr sikkert mulig å få ny invite![]()
(da det i siste liten selv)
De planlegger forresten treff i Oslo neste fredag![]()
Huff. God bedring til dere alle.Slapp ikke unna - dårlig i natt, slapp i dag.
Hm snodig! Finner vel ikke gruppen igjen nå da?Oi. Har heller ikke sett noe opprop, men har ikke blitt kastet ut
Hei på degHei på derehvordan står det til med dere?
![]()
MmmmJes, det gjør vi! Men er fra Trønderlag. Vant med ribbe til jul, men jo større vi ungene ble jo større ble presset på å få pinnekjøtt til jul. Så vi har hatt begge deler. Nå er det ofte pinnekjøtt julaften og ribbe 1 juledag![]()
Nei da er det nok noe å gjøre uansett. Hehe
Huff da:/JeppKoselig det da
selv om mellomste ikke er i form stakar.
Har dere hatt en fin dag?
Uff nei det husker jeg ikke. Jeg var først medlem på en gruppe man kunne søke opp selv også ble jeg lagt inn på den hemmelige derfra og da sletta jeg den første gruppa. Hm hmHvis du husker hvem som inviterte deg? Evt så kan jeg finne navn til admin
Ja gjerne, men hvordan?Så dumt da. Kan jo prøve å få deg inn igjen om du vil?jeg ble sletta ved en feil.
Mmm nam namLagde 3, tykk bunn+ kjøttdeig og tomatsaus på den første. To med tynn bunn med ost/skinkebase![]()
MhmJa veldig![]()
Uff stakarSlapp ikke unna - dårlig i natt, slapp i dag.
Så bra! Det hørtes koselig utHuff da:/
Vi har hatt en kjempefin dag,vært og besøkt ei venninne samt kjørt ut en del invitasjoner til dåp
vesla er veldig glad i å kjøre bil så hun har kost seg
![]()
og nå er det mat og kos før hun snart tar nattaSå bra! Det hørtes koselig ut![]()
og nå er det mat og kos før hun snart tar natta![]()
Hehe. Så koselig daHåper hun sover godt da
Her har hun sovna på meg, som vanlig<3
Hvis du sender meg navnet ditt på pm eller noe, så kan jeg si ifra til hun som fikk meg inn igjen?Ja gjerne, men hvordan?
HuffdaHei på degsyk lillegutt, ellers bra
dere?