Mye sant I den reklamenMå bare le av den nye doc-reklamen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye sant I den reklamenMå bare le av den nye doc-reklamen![]()
Huff da. For håpe du slipper unnaHuff, akkurat i det jeg skrev det så hørte jeg mannen spy :/ slem er jeg..
De er nå litt morsomme disse mennene ^-^Er vel litt det samme hermannen blir fort stresset. Og jeg er litt mer avslappet
![]()
Satser på det. Føler meg ikke syk, en så lenge - håper det varerHuff da. For håpe du slipper unna![]()
Hele ja ganske så dramatiskeDe er nå litt morsomme disse mennene ^-^
Krysser fingreneSatser på det. Føler meg ikke syk, en så lenge - håper det varer![]()
Våknet nå av at katta hadde symfoni utenfor soveromsdøren - ingen man, så han har visst sovet hele natten på sofaen :/ var nede og sjekket, han har i det minste ikke feber lenger.
Takker og bukkerKrysser fingrenehe he katter er jo også ganske så spesielle
![]()
Vil katten ut I ruskevær. Den ene jeg hadde nektet å ut i regnvær. Da har du fått sove litt daTakker og bukker![]()
Ja, de er det. Nå vet jeg ikke helt hva det var med ham.. Om han bare ville inn på soverommet (han pleide å sove med oss før lille kom), om han prøver å vekke meg fordi han vil ut (ingen stor fan av kattedoen) eller om han ble stressa fordi mannen sover nede.. Han har i alle fall gitt seg, så nå er det bare å vente på at det er Food time for plutten. Er 7 timer siden han spiste sist, antar at han våkner snart![]()
Han er ikke spesielt begeistret over regnvær, men tar heller det enn å måtte bruke kattekassa.. Kan ikke ha vært det, eller så ville han fremdeles ha holdt på.Vil katten ut I ruskevær. Den ene jeg hadde nektet å ut i regnvær. Da har du fått sove litt daher har snuppa sovnet etter mat. Jeg sitter å spiser sylte på rundstykke. Fikk helt dilla I jula
![]()
Koselig med besøk! Her skulle foreldrene mine egentlig kommet hit, men tror heller lille og jeg reiser ditGod helg til alleher har vi besøk av mamma I helgen. Og I dag skal jeg til frisøren
skal bli helt nydelig..
Blir søvn her også. Rigget oss til på sofa. Snuppa I nestet en vei og jeg rett ut andre veiHan er ikke spesielt begeistret over regnvær, men tar heller det enn å måtte bruke kattekassa.. Kan ikke ha vært det, eller så ville han fremdeles ha holdt på.
Mat høres ikke feil ut, men ja. Skal prøve å få inn en time til med søvn![]()
Det håper virkelig jeg åHåper det - håper spesielt på at lille ikke blir smittet av hva enn det nå er
Snart klar for senga![]()
God morgenGod helg til alleher har vi besøk av mamma I helgen. Og I dag skal jeg til frisøren
skal bli helt nydelig..
Ja, er så deilig! Får håpe det fortsetterFor første gang har mini sovet natten igjennom, ikke engang avbrutt av mating! Utrolig hva syv timer sammenhengende søvn gjør med kroppen![]()
Huff da :/ vondt i magen eller bare ikke trøtt?Enda en urolig natt på miniholdt det gående fra 2- halv 6 :/ jammen glad vi er to