Tagliatelle med fløtekyllingmiddag i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tagliatelle med fløtekyllingmiddag i dag?
Det er så deiligAwwww i går lo hun for første gang!! Sånn skikkelig.. Hun har laget noe som ligner lenge, men nå var det skikkelig latter![]()
Ja jeg må bli flinkere igjenmen det er ikke så lett med 3 barn, å stort hus å mann som jobber kveld
han er heldigvis hjemme i dag da
![]()
Ler ikke så ofte?Det er så deiliger 2 uker siden min begynte men han sparer jammen på den latteren
![]()
hehe ikke dårlig detSåå stolt haha jeg har lært meg å strikke vrangthihi
Ja det å men var greit nå uten tidNei det skjønner jeg! også er det så kjedelig uten skravlemål syns jeg...
Han prøver men han bare gliser stortLer ikke så ofte?Virket som hun lo fordi det kilte da jeg kledde av henne
![]()
![]()
hihi santJa det å men var greit nå uten tid![]()
Kommer nok snartHan prøver men han bare gliser stortselv om jeg prøver så hardt jeg kan
![]()
KultNeihaha så nå kan jeg strikke litt mer
![]()
Nå har det begynt og blåse veldig her, også må jeg gå ut å hente jentungen etterpå. Sånne dager som det her jeg virkelig kunne ønske jeg hadde lappen. Men her blåser det heldigvis ikke så mye som andre siden av landet![]()
Synd drt er så innmari dyrt bareHer blåser det også voldsomt! og lappen ønsker jeg også meg![]()
JaKommer nok snart![]()
Lykke til:/ sjønner deg veldig godt :/Nå har det begynt og blåse veldig her, også må jeg gå ut å hente jentungen etterpå. Sånne dager som det her jeg virkelig kunne ønske jeg hadde lappen. Men her blåser det heldigvis ikke så mye som andre siden av landet![]()
Jeg vill lære altKultHva vil du strikke?
TakkLykke til:/ sjønner deg veldig godt :/
santSynd drt er så innmari dyrt bare![]()