Skravletråd

Huff da. For håpe du slipper unna :)
Satser på det. Føler meg ikke syk, en så lenge - håper det varer :)

Våknet nå av at katta hadde symfoni utenfor soveromsdøren - ingen man, så han har visst sovet hele natten på sofaen :/ var nede og sjekket, han har i det minste ikke feber lenger.

Satser på det. Føler meg ikke syk, en så lenge - håper det varer :)

Våknet nå av at katta hadde symfoni utenfor soveromsdøren - ingen man, så han har visst sovet hele natten på sofaen :/ var nede og sjekket, han har i det minste ikke feber lenger.
Krysser fingrene :) he he katter er jo også ganske så spesielle ;)

Krysser fingrene :) he he katter er jo også ganske så spesielle ;)
Takker og bukker :)

Ja, de er det. Nå vet jeg ikke helt hva det var med ham.. Om han bare ville inn på soverommet (han pleide å sove med oss før lille kom), om han prøver å vekke meg fordi han vil ut (ingen stor fan av kattedoen) eller om han ble stressa fordi mannen sover nede.. Han har i alle fall gitt seg, så nå er det bare å vente på at det er Food time for plutten. Er 7 timer siden han spiste sist, antar at han våkner snart :)

Takker og bukker :)

Ja, de er det. Nå vet jeg ikke helt hva det var med ham.. Om han bare ville inn på soverommet (han pleide å sove med oss før lille kom), om han prøver å vekke meg fordi han vil ut (ingen stor fan av kattedoen) eller om han ble stressa fordi mannen sover nede.. Han har i alle fall gitt seg, så nå er det bare å vente på at det er Food time for plutten. Er 7 timer siden han spiste sist, antar at han våkner snart :)
Vil katten ut I ruskevær. Den ene jeg hadde nektet å ut i regnvær. Da har du fått sove litt da:) her har snuppa sovnet etter mat. Jeg sitter å spiser sylte på rundstykke. Fikk helt dilla I jula :)

God helg til alle:) her har vi besøk av mamma I helgen. Og I dag skal jeg til frisøren:) skal bli helt nydelig..

Vil katten ut I ruskevær. Den ene jeg hadde nektet å ut i regnvær. Da har du fått sove litt da:) her har snuppa sovnet etter mat. Jeg sitter å spiser sylte på rundstykke. Fikk helt dilla I jula :)
Han er ikke spesielt begeistret over regnvær, men tar heller det enn å måtte bruke kattekassa.. Kan ikke ha vært det, eller så ville han fremdeles ha holdt på.

Mat høres ikke feil ut, men ja. Skal prøve å få inn en time til med søvn :P

God helg til alle:) her har vi besøk av mamma I helgen. Og I dag skal jeg til frisøren:) skal bli helt nydelig..
Koselig med besøk! Her skulle foreldrene mine egentlig kommet hit, men tror heller lille og jeg reiser dit :)

Kos deg masse hos frisøren!

Siste dagen i januar, sånn ser status ut :

Vedlegg

• 1454134750417.jpg
    1454134750417.jpg
    62,7 KB · Visninger: 5
  • 1454134757229.jpg
    1454134757229.jpg
    60,3 KB · Visninger: 5
  • 1454134764391.jpg
    1454134764391.jpg
    60,8 KB · Visninger: 6
  • 1454134770687.jpg
    1454134770687.jpg
    60 KB · Visninger: 6
  • 1454134778106.jpg
    1454134778106.jpg
    61,3 KB · Visninger: 5
Han er ikke spesielt begeistret over regnvær, men tar heller det enn å måtte bruke kattekassa.. Kan ikke ha vært det, eller så ville han fremdeles ha holdt på.

Mat høres ikke feil ut, men ja. Skal prøve å få inn en time til med søvn :P
Blir søvn her også. Rigget oss til på sofa. Snuppa I nestet en vei og jeg rett ut andre vei :)

Back
Topp