Skravletråd

Mye is og dårlig føre noen steder men får se på det som ekstra trening;)
Gikk fint med bæresele?
Vin veldig greit egentlig, og han sov store deler av turen. Var vel mest for min del, red for å falle på ham :O

Har du bæresele /prøvd?

Hei å hå :) håper det går bra med dere alle :)
Her har det vert noen hektiske dager å kvelder så har rett å slett ikke fått tid til å komme innom :eek: håper på roligere dager å kvelder nå snart :D jeg har ikke glemt dere ;)
Hei på deg! Koselig du stikker innom :)

Hehe, såpass ja:) Hvilke bleier bruker dereM

Ja nr 4 er jo fra 7 kg og vil tro hun er der snart.. stor jente :) Bruker rema 1000, veldig fornøyd med de, har nesten aldri lekkasjer, men syns de begynner å bli litt små nå.. hm hm :) Er jo bare å prøve

Ja nr 4 er jo fra 7 kg og vil tro hun er der snart.. stor jente :) Bruker rema 1000, veldig fornøyd med de, har nesten aldri lekkasjer, men syns de begynner å bli litt små nå.. hm hm :) Er jo bare å prøve
Synes de derre libero touch bleiene er så gode jeg!

Når var det di ble født igjen?

God morgen og god fredag alle sammen :) håper dere hard sovet godt

Noen planer for dagen /helgen?
Hei og god morgen :)

Har ingen planer i dag tror jeg. Her er det veldig grått og blåser noe voldsomt! Gruer meg litt til å gå ut etterpå :o Temperaturen er grei da i alle fall :) Har dere planer?

Vin veldig greit egentlig, og han sov store deler av turen. Var vel mest for min del, red for å falle på ham :O

Har du bæresele /prøvd?
Har ikke prøvd ute enda. Brukt litt her hjemme og på senter. Hun koser seg i den. men er som du sier, redd for å falle på henne.

Kan ikke noe for at jeg ler av det :p !! Når babyen min griner og er skikkelig lei seg fordi hun ikke har smokken, jeg titter på henne og hun holder den i hånda si. Er bare noe komisk ved ansiktsuttrykket og at hun selv har tatt ut smokken og blir skikkelig fornærma. Dakar :p :p

Hehehe søta :D

Hei og god morgen :)

Har ingen planer i dag tror jeg. Her er det veldig grått og blåser noe voldsomt! Gruer meg litt til å gå ut etterpå :o Temperaturen er grei da i alle fall :) Har dere planer?
Grått her og, men blåser ikke så alt for ille.. ennå?

Er fremdeles i ryddemodus mens lille sover. Akkurat vært inne for litt påfyll av pupp, er nok ikke lenge til han våkner nå.

Fått tatt kjøkkenet og litt av stuen. Må ta alt bort for å kunne tørke støv og støvsuge. Så står badene for tur :P utover det er bare bonus!

Har ikke prøvd ute enda. Brukt litt her hjemme og på senter. Hun koser seg i den. men er som du sier, redd for å falle på henne.
Var ute når det var mer snø - da var det kjempegreit :) synes det er ganske behagelig å ha ham i selen, og styrker jo ryggen til dels :P

Grått her og, men blåser ikke så alt for ille.. ennå?

Er fremdeles i ryddemodus mens lille sover. Akkurat vært inne for litt påfyll av pupp, er nok ikke lenge til han våkner nå.

Fått tatt kjøkkenet og litt av stuen. Må ta alt bort for å kunne tørke støv og støvsuge. Så står badene for tur :p utover det er bare bonus!

Kan vel være det kommer da, vi har jo ofte likt vær :P

Her har jeg også vært inne og fyllt på litt så sover hun nok en liten stund til.
Flink som rydder da :) Alltid greit med litt besøk så man gidder å rydde hehe :P

Back
Topp