Haha! Fride tilstod hun også!Haha. Ikke jeg heller..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Fride tilstod hun også!Haha. Ikke jeg heller..
Samme her.. men går med henne i armene. Bæresela var vra i formiddag men ikke nå. Litt overtrøttHar en stående kveld
Overtrøtt plutt vil ikke sove, med mindre han sitter i bæreselen sin.. Våkner hvis jeg legger ham ned, så da står /går vi, da
Lurer på hvor lang tid det vil ta. HihiHaha! Fride tilstod hun også!![]()
Hehe, ja det kan du si!Lurer på hvor lang tid det vil ta. Hihi
Også er 2017 der også:OHehe, ja det kan du si!
Jah, så det! :O fikk følelsen av at tiden bare flyr avgårde!Også er 2017 der også:O
Ikke sant, jeg har også klær fra jeg var litenEr trist å pakke ned, ja :/
Ikke dumt å lagre, som du sier. Jeg synes det er stas å få klær fra mamma som jeg brukte som liten![]()
Har en stående kveld
Overtrøtt plutt vil ikke sove, med mindre han sitter i bæreselen sin.. Våkner hvis jeg legger ham ned, så da står /går vi, da
Ja. Jeg vet:OJah, så det! :O fikk følelsen av at tiden bare flyr avgårde!
Hehe, såpass jaNeste bleiepakke tror jeg vi må ha nr 4![]()
Samme her.. men går med henne i armene. Bæresela var vra i formiddag men ikke nå. Litt overtrøtt
Det fungerte en stund, men så ble han varm og grinete.. Så ble til at han fikk være oppe med oss litt lenger. Ser ut som han snart er klar for å sove heldigvisUffda håper han sovna etterhvert![]()
Vi har alle noen sånne dagerHei å håhåper det går bra med dere alle
![]()
Her har det vert noen hektiske dager å kvelder så har rett å slett ikke fått tid til å komme innomhåper på roligere dager å kvelder nå snart
jeg har ikke glemt dere
![]()
Det er helt santVi har alle noen sånne dagerer uansett greit å få koblet litt av fra tid til annen
![]()
Vi får satse på detDet er helt sant![]()
Håper på en rolig helg hvertfall![]()
Sovet bra i natt da?Det fungerte en stund, men så ble han varm og grinete.. Så ble til at han fikk være oppe med oss litt lenger. Ser ut som han snart er klar for å sove heldigvis![]()
Hei! I natt har vi sovet ganske bra!God morgen og god fredag alle sammenhåper dere hard sovet godt
Noen planer for dagen /helgen?
Sovet helt fantastiskSovet bra i natt da?