Skravletråd

Sliter med å komme meg på lista denne mnd.. tre dager igjen bare og jeg har nesten ikke vært her! Og nederste på lista har rundt 350 innlegg. Hvordan finner jeg ut hvor mange jeg har i januar?
Mener man skal kunne se det hvis man er på datamaskinen :) men er ikke 100% sikker

Har prøvd å sjekka profilen min ved å bruke nettleser, men finner det ikke. Mulig jeg er blind :D
Mener at du må trykke på nicket ditt, så får du mulighet til å se alle innleggene du har skrevet (kan se ut til at du må telle manuelt derimot :/)

Da kommer det opp sånn :
Ok, telle manuelt gidder jeg i hvert fall ikke:D Har ingen aning om hvor mange innlegg jeg hadde i slutten av desember så.. da går jeg barenprøve å skravle på, og se hvor jeg ender:D Men er jo ikke så mye liv, så tviler på at jeg greier det. Men må da i hvert fall ha 150 innlegg.. kan ikke være mindre enn det!

Kiropraktor idag, snuppa gråter ikke like mye under behandling og ting begynner og løsne :) hun spiser ikke like ofte på kvelden lengre og hun kan ligge lengre i ryggleie uten å hyle :) kjekt med resultater! Hun begynner å bli bedre med tutten også!

Ok, telle manuelt gidder jeg i hvert fall ikke:D Har ingen aning om hvor mange innlegg jeg hadde i slutten av desember så.. da går jeg barenprøve å skravle på, og se hvor jeg ender:D Men er jo ikke så mye liv, så tviler på at jeg greier det. Men må da i hvert fall ha 150 innlegg.. kan ikke være mindre enn det!
Sjekket, du har ca 240 innlegg :)

Kiropraktor idag, snuppa gråter ikke like mye under behandling og ting begynner og løsne :) hun spiser ikke like ofte på kvelden lengre og hun kan ligge lengre i ryggleie uten å hyle :) kjekt med resultater! Hun begynner å bli bedre med tutten også!

Så godt å høre :D

Da har jeg pakket ned en haug babyklær og funnet frem noen større klær. Grusomt at vi ikke skal bruke disse flere ganger :o Greier ikke gi det bort.. Men har jo nok barn :P Barnebarn??? Haha :D

Funnet frem 68.. prøvde på en bukse i 74 og den passet! må være veldig liten i str :o

Litt skummelt å se bare på størrelsene egentlig, fort det blir liggende til det er for lite da :o

Fikk ikke organisert mer, snuppa trengte en pupp å sove på :P

Da har jeg pakket ned en haug babyklær og funnet frem noen større klær. Grusomt at vi ikke skal bruke disse flere ganger :o Greier ikke gi det bort.. Men har jo nok barn :P Barnebarn??? Haha :D
Er trist å pakke ned, ja :/

Ikke dumt å lagre, som du sier. Jeg synes det er stas å få klær fra mamma som jeg brukte som liten :P

Har en stående kveld :P

Overtrøtt plutt vil ikke sove, med mindre han sitter i bæreselen sin.. Våkner hvis jeg legger ham ned, så da står /går vi, da

Back
Topp