Mener man skal kunne se det hvis man er på datamaskinenSliter med å komme meg på lista denne mnd.. tre dager igjen bare og jeg har nesten ikke vært her! Og nederste på lista har rundt 350 innlegg. Hvordan finner jeg ut hvor mange jeg har i januar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener man skal kunne se det hvis man er på datamaskinenSliter med å komme meg på lista denne mnd.. tre dager igjen bare og jeg har nesten ikke vært her! Og nederste på lista har rundt 350 innlegg. Hvordan finner jeg ut hvor mange jeg har i januar?
hehe ja, gikk jo der så mange gangerHaha, tenkte det sikkeert var flere enn meggr liksom automatisk!
Har prøvd å sjekka profilen min ved å bruke nettleser, men finner det ikke. Mulig jeg er blindMener man skal kunne se det hvis man er på datamaskinenmen er ikke 100% sikker
Oss 4Ååå, stockholm♡ har så lyst å dra tilbake dit! Hele familien eller?
Mener at du må trykke på nicket ditt, så får du mulighet til å se alle innleggene du har skrevet (kan se ut til at du må telle manuelt derimot :/)Har prøvd å sjekka profilen min ved å bruke nettleser, men finner det ikke. Mulig jeg er blind![]()
Da kommer det opp sånn :Har prøvd å sjekka profilen min ved å bruke nettleser, men finner det ikke. Mulig jeg er blind![]()
Ok, telle manuelt gidder jeg i hvert fall ikkeDa kommer det opp sånn :
Sjekket, du har ca 240 innleggOk, telle manuelt gidder jeg i hvert fall ikkeHar ingen aning om hvor mange innlegg jeg hadde i slutten av desember så.. da går jeg barenprøve å skravle på, og se hvor jeg ender
Men er jo ikke så mye liv, så tviler på at jeg greier det. Men må da i hvert fall ha 150 innlegg.. kan ikke være mindre enn det!
Ooh.. men da kan det jo gå! TakkSjekket, du har ca 240 innlegg![]()
Akkurat der jeg nevnte- er 20 innlegg per fane og jeg fant 12 faner med januarinnleggOoh.. men da kan det jo gå! Takkhvor fant du det forresten?
Kiropraktor idag, snuppa gråter ikke like mye under behandling og ting begynner og løsnehun spiser ikke like ofte på kvelden lengre og hun kan ligge lengre i ryggleie uten å hyle
kjekt med resultater! Hun begynner å bli bedre med tutten også!
Åja, sånn ja! Nå skjønte jeg! Haha..Akkurat der jeg nevnte- er 20 innlegg per fane og jeg fant 12 faner med januarinnlegg
![]()
Er trist å pakke ned, ja :/Da har jeg pakket ned en haug babyklær og funnet frem noen større klær. Grusomt at vi ikke skal bruke disse flere gangerGreier ikke gi det bort.. Men har jo nok barn
Barnebarn??? Haha
![]()
Haha. Ikke jeg heller..Åh, jeg har fortsatt ikke blitt kvitt vanen med å trykke på "nyeste termin og barselklubber" når jeg skal finne veien inn her![]()