Skravletråd

God morgen:) hvordan går det med dere? Her har det Vært gode netter en god stund nå, men er fortsatt kjempe trett selv:o idag skal vi på barseltreff med hs. Er veldig spent :) hva Står på planen deres idag?
Så spennende med treff:)
Vi skal være med søsteren min inn på Ullevål i dag :)

Blitt en sånn natt her - fordi vi begge sovnet før jeg rakk i å få i ham flaske for kvelden har han våknet hvert andre/tredje time for mat.. Først 2, så er post ganger mellom 5 og 6.30 - og jeg skal opp 7 for å kjøre mannen på jobb :p

Kurs kl 13 - håper på litt godvilje få plutt etterpå, ta oss en powernap sammen (tviler men :) )

Håper dere får hvilt dere litt etterpå :)

God morgen:) hvordan går det med dere? Her har det Vært gode netter en god stund nå, men er fortsatt kjempe trett selv:eek: idag skal vi på barseltreff med hs. Er veldig spent :) hva Står på planen deres idag?

Trøtt selv jeg selv om hun stort sett sover ganske bra. Men hun sover nesten alltid hos meg da.. Så har vel kanskje en sammenheng.

Kos dere på treff :)

Må få rydda litt, får besøk av familie etterpå :)

Åhh så koselig!:D Må kose dere.
Så skjønn snuppa deres er forresten, så bilde du la ut:D
Hvor var bassengtreningen da? Remmen? Halden bad?:)
Nei på halden sykehjem faktisk. Ved sykehuset der.

Hehe, takk♡ ja hun er jo bare helt fantastisk - såklart ;) har du lagt ut bilde der du og?

Trøtt selv jeg selv om hun stort sett sover ganske bra. Men hun sover nesten alltid hos meg da.. Så har vel kanskje en sammenheng.

Kos dere på treff :)

Må få rydda litt, får besøk av familie etterpå :)
Man har vel sikkert ikke så mye overskudd i en småbarns periode :P takk for det :) må få ryddet og vasket litt her også senere..

God morgen!
Åh, hatt en litt tung natt kjenner jeg.. men pytt, det får jeg vel prøve å riste av meg. Akkurat levert storerbror, og skal snart ut å gå igjen. Da blir det kafébesøk med de damene jeg ble kjent med på bassengtrening i svangerakapet :)

Uffda, har dere sovet dårlig?

Kos deg på kafe :)

Hatt en god natt :)

I går fikk jeg nesten ikke gjort noe, han ville ha oppmerksomhet nesten hele tida. Så håper på en bedre dag!

Må:
På kjøpesenter og kjøpe bånd til dåpskjolen og kjøpe nytt batteri til babycallen.

På matbutikk og kjøpe brus, kaffe etc til dåpen, samt ingredienser til snickerskake.

Rydde ut av gjesterommet og vaske der.

Vaske noen puter og sengeklær.

Generelt rydde i huset.

Derfor er det litt dumt at jeg sitter i sofaen med telefonen og ser på TV, mens lillegutt faktisk sover ved siden av meg! :p Burde jo kanskje fått gjort litt av tingene på lista ;)

Nei på halden sykehjem faktisk. Ved sykehuset der.

Hehe, takk♡ ja hun er jo bare helt fantastisk - såklart ;) har du lagt ut bilde der du og?

åhh, der ja. Mamma har jobbet der, men nå på solheim.

hihi<3yes har det. skrytebildetråden er det et av henne + noen i bildetråden som er tatt hos fotograf

I går fikk jeg nesten ikke gjort noe, han ville ha oppmerksomhet nesten hele tida. Så håper på en bedre dag!

Må:
På kjøpesenter og kjøpe bånd til dåpskjolen og kjøpe nytt batteri til babycallen.

På matbutikk og kjøpe brus, kaffe etc til dåpen, samt ingredienser til snickerskake.

Generelt rydde i huset.

Derfor er det litt dumt at jeg sitter i sofaen med telefonen og ser på TV, mens lillegutt faktisk sover ved siden av meg! :p Burde jo kanskje fått gjort litt av tingene på lista ;)
ååhh når er dåpen? søndag?
Bør gjerne begynne ja hehe

Må:

Generelt rydde i huset.

Det var litt av hvert ja! Har dere dåp nå til helgen? Lykke til!!

Back
Topp