Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende med treffGod morgenhvordan går det med dere? Her har det Vært gode netter en god stund nå, men er fortsatt kjempe trett selv
idag skal vi på barseltreff med hs. Er veldig spent
hva Står på planen deres idag?
Lykke tilJeg skal sette inn spiral i dag:/ wææææ
Blitt en sånn natt her - fordi vi begge sovnet før jeg rakk i å få i ham flaske for kvelden har han våknet hvert andre/tredje time for mat.. Først 2, så er post ganger mellom 5 og 6.30 - og jeg skal opp 7 for å kjøre mannen på jobb
Kurs kl 13 - håper på litt godvilje få plutt etterpå, ta oss en powernap sammen (tviler men)
God morgenhvordan går det med dere? Her har det Vært gode netter en god stund nå, men er fortsatt kjempe trett selv
idag skal vi på barseltreff med hs. Er veldig spent
hva Står på planen deres idag?
Nei på halden sykehjem faktisk. Ved sykehuset der.Åhh så koselig!Må kose dere.
Så skjønn snuppa deres er forresten, så bilde du la ut
Hvor var bassengtreningen da? Remmen? Halden bad?![]()
Man har vel sikkert ikke så mye overskudd i en småbarns periodeTrøtt selv jeg selv om hun stort sett sover ganske bra. Men hun sover nesten alltid hos meg da.. Så har vel kanskje en sammenheng.
Kos dere på treff![]()
Må få rydda litt, får besøk av familie etterpå![]()
Irriterrendeeee!Pcen bare henger i dag...bllææhh
God morgen!
Åh, hatt en litt tung natt kjenner jeg.. men pytt, det får jeg vel prøve å riste av meg. Akkurat levert storerbror, og skal snart ut å gå igjen. Da blir det kafébesøk med de damene jeg ble kjent med på bassengtrening i svangerakapet![]()
Man har vel sikkert ikke så mye overskudd i en småbarns periodetakk for det
må få ryddet og vasket litt her også senere..
Jeg skal sette inn spiral i dag:/ wææææ
Nei på halden sykehjem faktisk. Ved sykehuset der.
Hehe, takk♡ ja hun er jo bare helt fantastisk - såklarthar du lagt ut bilde der du og?
veeeeeeldig!!!Irriterrendeeee!![]()
gruer megLykke til!
ååhh når er dåpen? søndag?Hatt en god natt
I går fikk jeg nesten ikke gjort noe, han ville ha oppmerksomhet nesten hele tida. Så håper på en bedre dag!
Må:
På kjøpesenter og kjøpe bånd til dåpskjolen og kjøpe nytt batteri til babycallen.
På matbutikk og kjøpe brus, kaffe etc til dåpen, samt ingredienser til snickerskake.
Rydde ut av gjesterommet og vaske der.
Vaske noen puter og sengeklær.
Generelt rydde i huset.
Derfor er det litt dumt at jeg sitter i sofaen med telefonen og ser på TV, mens lillegutt faktisk sover ved siden av meg!Burde jo kanskje fått gjort litt av tingene på lista
![]()
ja huff altrfor mye ...hva tar de i kjøretimer nå egentilig??Hehe ja santKoster litt da
![]()
Hatt en god natt
I går fikk jeg nesten ikke gjort noe, han ville ha oppmerksomhet nesten hele tida. Så håper på en bedre dag!
Må:
På kjøpesenter og kjøpe bånd til dåpskjolen og kjøpe nytt batteri til babycallen.
På matbutikk og kjøpe brus, kaffe etc til dåpen, samt ingredienser til snickerskake.
Rydde ut av gjesterommet og vaske der.
Vaske noen puter og sengeklær.
Generelt rydde i huset.
Derfor er det litt dumt at jeg sitter i sofaen med telefonen og ser på TV, mens lillegutt faktisk sover ved siden av meg!Burde jo kanskje fått gjort litt av tingene på lista
![]()
Hehe det hadde nok jeg gjort også, men så går det nok så fint sågruer meg![]()