Skravletråd

Stemmer stemmer:D

Ja, de er tidlig ute. Her er det 3 gang i dag og tror de sa gang nr. 5 skulle vi dykke. ;):)

Auuua. Godt det er gjort. Hva kom det på?

Apropo smerte ja...gruer meg til i morra. skal sette inn spiral da...født begge uten noe smertelindring her også og har da hatt ulike vondter opp gjennom. Men gaaaad som jeg gruer meg ....:P Hvor ubehagelig kan det vææære a?? haha...er jo bare en liten sak som skal dyttes på plass..men men...nervøs jaaa:P
Kom på 2800 - da fikk jeg "sjekk og puss " av alle og fikset tre hull.

Hehe, rart hva man gruer seg til - har sikkert kjempefint! Søsteren min da det var meg ubehagelig det og da en noe annet ;)

Er favorittpizzaen til mamma og gjengen derfra;) hehe. Bestilt en del der opp gjennom. Selger de pizzastykker løst enda:P? Vi var ofte innom og kjøpte det når vi kjørte fordi:D Yummy!
Ja ting tar mye lengre tid uten bil.
Rik , nei jaggu ikke!!
Ja, er jo byens beste pizza det vetu:) Ja, de selger enkeltstykker og :) det som er både positivt og negativt for oss er jo hvor lett det er å ty til maten de har der nede. Om jeg feks får litt dårlig tid eller er ekstra sliten er det veldig fort å sende mannen melding om å ta med mat fra jobben hjem :P

Ja jeg liker det godt. Blir som et armbånd for meg:P

Gjøre meg i Halden?:P huuh?
Hahaha!! Hvor kan jeg gjøre DET i Halden? Altså levere inn klokker og få bytta batteri. Kan jeg bare gjøre det det hvor de selger klokker, feks på tistasenteret der..?
Du, jeg fant jo endelig den der barnebutikken du snakka om i sommer. Men den ligger ikke ved Grotten, den ligger i gågata, rett overfor Erlandsen :)

Kom på 2800 - da fikk jeg "sjekk og puss " av alle og fikset tre hull.

Hehe, rart hva man gruer seg til - har sikkert kjempefint! Søsteren min da det var meg ubehagelig det og da en noe annet ;)
Jaggu dyrt. Huff

Ja, det går nok veldig bra...men glad når det er over:P

Ja, er jo byens beste pizza det vetu:) Ja, de selger enkeltstykker og :) det som er både positivt og negativt for oss er jo hvor lett det er å ty til maten de har der nede. Om jeg feks får litt dårlig tid eller er ekstra sliten er det veldig fort å sende mannen melding om å ta med mat fra jobben hjem :p
Det er jeg faktisk helt enig med !! Den er sykt god. Dessverre kan jeg jo ikke spise den lenger da:(

Ja, det er ulempen seff. hvor ofte har dere mat derfra:P?

Hahaha!! Hvor kan jeg gjøre DET i Halden? Altså levere inn klokker og få bytta batteri. Kan jeg bare gjøre det det hvor de selger klokker, feks på tistasenteret der..?
Du, jeg fant jo endelig den der barnebutikken du snakka om i sommer. Men den ligger ikke ved Grotten, den ligger i gågata, rett overfor Erlandsen :)

Ja, det vil jeg da tro:) Det har jeg gjort i alle fall:)
Bjørklund bytta jeg på her sist på ei klokke så.

Nææhh, men mamma sa jo det lå en ved grotten også...er hun blitt senil da:p?
Men den var visst nedlagt og gått konkurs igjen sa mamma også haha...
så kanskje det er en annen butikk da? Eller hva heter den du så?
Mamma kan jo tro den er lagt ned så er den flyttet også...stoler ikke på hun når det gjelder sånn....da kan hun rote litt:p

Uansett det betyr ikke så mye...jeg kan skrive bok...jakten på den bortgjemte butikken:P

Ja, det vil jeg da tro:) Det har jeg gjort i alle fall:)
Bjørklund bytta jeg på her sist på ei klokke så.

Nææhh, men mamma sa jo det lå en ved grotten også...er hun blitt senil da:p?
Men den var visst nedlagt og gått konkurs igjen sa mamma også haha...
så kanskje det er en annen butikk da? Eller hva heter den du så?
Mamma kan jo tro den er lagt ned så er den flyttet også...stoler ikke på hun når det gjelder sånn....da kan hun rote litt:p

Uansett det betyr ikke så mye...jeg kan skrive bok...jakten på den bortgjemte butikken:P
Haha, ja her åpner butikker og går konkurs før jeg i det hele tatt har funnet ut hvor det er :D Den het vel lille paris eller no sånt, den som lå ved erlandsen.

Det er jeg faktisk helt enig med !! Den er sykt god. Dessverre kan jeg jo ikke spise den lenger da:(

Ja, det er ulempen seff. hvor ofte har dere mat derfra:P?
Hmm.. en gang i uken kanskje. Blir ofte pizza på fredag eller lørdag. Og så burger eller noe annet sånn en gang i blant bare.
Åh, nei det er jo kjipt da..

Back
Topp