Skravletråd

Ja jeg gleder meg:);)
Har vanligvis ikke bil selv heller, kun i dag...og det er pga. svømmingen så mannen har hatt el sykkel på jobb;) Vi solgte jo den dyreste bilen for helt unødvendig med 2 biler for oss når jeg er hjemme. Da liker jeg å gå og ta bybanen. Så sparer vi mye penger. Den ene bilen vi har nå er el bil også:)

Ja, det blir bra. Blitt mildere hjemme nå også vel? Vi kommer ikke hjem før 21 april btw. :P
Nei vi har heller ikke to biler. Mannen jobber bare 5 min unna da! Men når jeg begynner å jobbe igjen, og lillegull skal begynne i bhg er vi nødt å ha to. Men trrnger jo barento biler disse småbarnsåra liksom. Man blir visst ikke rik av å være småbarnsfamilie ;) :D men gud ,så mye lebgre tid alt tar når man ikke har bil! Brukte 2,5 time i går på å dra å veie frøkna og så handle!

Ja, er rundt 3 gr og sol her nå. O masse snø som smelter. Så er nesten litt vårstemning :D Men skal visst bli kaldt i februar igjen!

Ja, jeg ser frem i mot dagen:D Først og fremst veldig spent på guttungen og barnedansen. For det er første gangen i dag:)

Åhh, lurer på hva taksten blir da?
Håper igrunn det blir så mye at forsikringen sier det ikke er verdt og betaler resterende på lånet så kan vi kjøpe ny:P

Ahh ja det er herlig! +1 her! Så ferdig med de kuldegradene :p

Lykke til i dag!
Ja enig :) gikk bra. Fikk resept og de søker om mme til helfo. Fikk t.o.m shoppa vindtett fleecedress + lue fra Polarn o pyret på salg. Gleder meg til mars /april, da skal det bæres. Kan ikke bære nå for må bruke nyfødtinnlegg frem til 4 mnd alder og det er så trangt at da får jeg ikke på henne nok klær :p !! Hun er 4 mnd 6/3.

Ja enig :) gikk bra. Fikk resept og de søker om mme til helfo. Fikk t.o.m shoppa vindtett fleecedress + lue fra Polarn o pyret på salg. Gleder meg til mars /april, da skal det bæres. Kan ikke bære nå for må bruke nyfødtinnlegg frem til 4 mnd alder og det er så trangt at da får jeg ikke på henne nok klær :p !! Hun er 4 mnd 6/3.

De er fine! Kjøpte du blå eller rød?

Det blir bra :) Våååååår..

Ja, ble litt redd at dette kunne skje mens ungene er i dusjen eller på badet. Men vi er de eneste som har reklamert på den dusjen, så vil tro vi var uheldige bare med den og at de nye vil holde.
Ja. Da er dere nok bare uheldige..men farlig uansett.

Åå, lillevennen min er syk :( så fælt å se/høre på :( var hos HS i går, men hun virka ikke veldig bekymra. Han har ikke feber, men er tett og hoster litt. Har legetime på torsdag.
Riktig god bedring:) Hvordan er matlysten hans?

Huff da. Rikig god bedring.

Takk. Vi koste oss masse. Snuppa lo og smilte. Hun nyter det<3
Takk for det. Paracet funker fint når man må få gjort litt. Selv om man er i permisjon så har man ikke tid til å være syk. Hehe

Gleder meg til å ta med vesla I basseng. Hun er super glad i vann.

Hei på deg, travel som vanlig? Hihi :)
Her skulle jeg egentlig få besøk men ser ut som det må utsettes. Håper jeg rekker innom senteret i dag for å sende og hente pakker :)
Hehe har alltid litt på planen ja:P
Men jeg er sånn. rastløs person som liker å være i farta;)

Nå har jeg og snuppa kommet oss hjem fra svømming. Hun sover nå. Fått spist litt sen lunsj:)
Hun koste seg som vanlig i vannet<3 Så fikk jeg småhandlet litt div:)

Hehe, mye fine klokker. Men kenge siden jeg har brukt selv. Blir fri for batteri og så kommer jeg meg aldri for å få dem bytta :D hvor kan jeg gjøre deg her i halden forrestrn?
Ja jeg liker det godt. Blir som et armbånd for meg:P

Gjøre meg i Halden?:P huuh?

Nei vi har heller ikke to biler. Mannen jobber bare 5 min unna da! Men når jeg begynner å jobbe igjen, og lillegull skal begynne i bhg er vi nødt å ha to. Men trrnger jo barento biler disse småbarnsåra liksom. Man blir visst ikke rik av å være småbarnsfamilie ;) :D men gud ,så mye lebgre tid alt tar når man ikke har bil! Brukte 2,5 time i går på å dra å veie frøkna og så handle!

Ja, er rundt 3 gr og sol her nå. O masse snø som smelter. Så er nesten litt vårstemning :D Men skal visst bli kaldt i februar igjen!

Er favorittpizzaen til mamma og gjengen derfra;) hehe. Bestilt en del der opp gjennom. Selger de pizzastykker løst enda:P? Vi var ofte innom og kjøpte det når vi kjørte fordi:D Yummy!
Ja ting tar mye lengre tid uten bil.
Rik , nei jaggu ikke!!

Takk for det. Paracet funker fint når man må få gjort litt. Selv om man er i permisjon så har man ikke tid til å være syk. Hehe

Gleder meg til å ta med vesla I basseng. Hun er super glad i vann.
Nei, er travelt nok ja:)
Åhh så kjekt da.

Back
Topp