Skravletråd

Og dere...jeg anbefaler på det varmeste boken jeg bestilte!! ren naturlig og hjemmelaget mat for glade og rolige barn!!
Kjempe masse godt, sunt og enkelt og lage!
Mye god info og nyttig lesing.
Tom. oppskrifter for de aller minste fra 6mnd. på fruktmoser, middager...:)
Tipp topp!
Hva heter den?

God morgen! Foreløpig sitter jeg og veslemann under pleddet på sofaen i pysjen enda :p Planen er å vaske klær, brette klær, rydde gjesterommet og kanskje snike inn en trilletur!

Må reklamere på dusjdøra vår. Den ramla av i går, limet har gått i oppløsning. Er tre år gammelt og dette skjedde med den andre dusjdøra i fjor.. Må sjekke IT muligheten for å få en helt annen løsning siden dette tydeligvis er en svakhet. Er glassdører så skummelt om de ramler i gulvet plutselig :O

God morgen! Foreløpig sitter jeg og veslemann under pleddet på sofaen i pysjen enda :p Planen er å vaske klær, brette klær, rydde gjesterommet og kanskje snike inn en trilletur!

Må reklamere på dusjdøra vår. Den ramla av i går, limet har gått i oppløsning. Er tre år gammelt og dette skjedde med den andre dusjdøra i fjor.. Må sjekke IT muligheten for å få en helt annen løsning siden dette tydeligvis er en svakhet. Er glassdører så skummelt om de ramler i gulvet plutselig :O
Det var dårlig.. Ja, enkelte kan jo eksplodere nærmest.

Hei og hopp. Passe temp for meg ute idag, Ca 2 grader og hører snøen renner vekk. Bare det ikke fryser på ;) da blir det speilglatt.

Skal til barnelege/spesialist idag ang.melkeproteinallergi. Ikke vært i byen med vogna på år og dag, kjenner jeg ikke har lyst til å være blant folk idag. Mas og tjas.. men må :)

2016-01-26 08.46.45.jpg Og i går kveld ble jeg så irritert. Hadde for lite hvitt garn til å fullføre hekle prosjektet. Akkurat for lite altså! Holder bare til halve siste jeg skal gjøre.. så måtte bestille nytt garn bare for det. Og jeg som skulle bruke opp restene ;) ender opp med mer garn enn jeg hadde hehe.

Tror det var 10 kaker eller noe:eek: en ble spist opp med en gang, men mange var ikke mye rørt:p hehe. Det var nesten bare familie, men vi hadde vel et vennepar med barn hver. Så var det jo min og broren min sin familie, mannen sin familie og kjæresten til broren min sin familie. Mannen min har veldig stor familie:p
Oi, såpass. men må nesten ha en del når det er så mange også...men av erfaring så blir det alltid for mye kaker...vi hadde halvparten igjen etter Oliver J. sin dåp.
Nå blir det 4, evt. 5 kaker her:)

Min har også enorm fam, men mange vi dropper for det:P hehe...så vi blir bare 25;) Skulle vi bedt alle så ville vi blitt over 60, og det gidder jeg ikke:P Det tar vi til bryluppet;)

Mye fine gaver:)?

Oisann. Det er litt skummelt ja. Vet jo aldri hvordan det knuser.

God morgen jenter!
Her føler jeg at jeg har vært oppe siden hanen galte, men har egentlig ikke det...føles bare sånn...for har gjort noe siden jeg stod opp. Meeen hei, bra å få unna ting!

Hva er deres planer i dag da?
Her skal jeg og snuppa på babysvømming i dag , og så er det dansing med Oliver J. i ettermiddag:D yayyyy!!

Høres i grunn digg ut!:D En del husarbeid med andre ord. Har blitt litt på morgenkvisten her.
Kjipt, dårlige greier. Kan jo være farlig ja...

Hei og hopp. Passe temp for meg ute idag, Ca 2 grader og hører snøen renner vekk. Bare det ikke fryser på ;) da blir det speilglatt.

Skal til barnelege/spesialist idag ang.melkeproteinallergi. Ikke vært i byen med vogna på år og dag, kjenner jeg ikke har lyst til å være blant folk idag. Mas og tjas.. men må :)
Da må du ha brodder i alle fall!

Lykke til med barnelegen:)
Ja, dessverre ...av og til må man ting som ikke frister så mye...:/

Her er det svømming og barnedans i dag:D Ellers tar jeg turen innom name it når jeg først er på sentrent i forbindelse med svømmingen. Så det at Oliver J. godt kunne trengt noen flere strømpebukser.Og kjenner jeg meg selv rett så blir det vel sikkert mer enn bare strømpebukser. :P

God morgen jenter!
Her føler jeg at jeg har vært oppe siden hanen galte, men har egentlig ikke det...føles bare sånn...for har gjort noe siden jeg stod opp. Meeen hei, bra å få unna ting!

Her skal jeg og snuppa på babysvømming i dag , og så er det dansing med Oliver J. i ettermiddag:D yayyyy!!
Hei! :)
Høres ut som en deilig dag det da:)
Vi skal ingenting idag vi. Allerede vært ute å trilla da. Fulgte storebror til skolen. Er fri for bil hele uka, så er godt det ikke er så kaldt lengre :) så skal vi trille til butikken og handle og så hente storebror igjen til kl 1325.

Håper du får en fin dag:)

Hei! :)
Høres ut som en deilig dag det da:)
Vi skal ingenting idag vi. Allerede vært ute å trilla da. Fulgte storebror til skolen. Er fri for bil hele uka, så er godt det ikke er så kaldt lengre :) så skal vi trille til butikken og handle og så hente storebror igjen til kl 1325.

Håper du får en fin dag:)
Ja jeg gleder meg:);)
Har vanligvis ikke bil selv heller, kun i dag...og det er pga. svømmingen så mannen har hatt el sykkel på jobb;) Vi solgte jo den dyreste bilen for helt unødvendig med 2 biler for oss når jeg er hjemme. Da liker jeg å gå og ta bybanen. Så sparer vi mye penger. Den ene bilen vi har nå er el bil også:)

Ja, det blir bra. Blitt mildere hjemme nå også vel? Vi kommer ikke hjem før 21 april btw. :P

God morgen jenter!

Hørtes ut som en fin dag:) her skal vi levere bilen på verksted og bare være hjemme,Prøve og rydde litt her i løpet av dagen må jeg også få gjort:P er ikke helt frisk så får se hvor mye jeg får gjort :P

Back
Topp