Åja, som vanlig! Synd de ikke klarte å vinne :/ hadde vært utrolig gøy med semiOoooh yes!! Fikk ikke med meg 2 omgang da, håndballtrening selv! Men forsto det hadde vært nervepirrende nok en gang :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, som vanlig! Synd de ikke klarte å vinne :/ hadde vært utrolig gøy med semiOoooh yes!! Fikk ikke med meg 2 omgang da, håndballtrening selv! Men forsto det hadde vært nervepirrende nok en gang :O
Hva heter den?Og dere...jeg anbefaler på det varmeste boken jeg bestilte!! ren naturlig og hjemmelaget mat for glade og rolige barn!!
Kjempe masse godt, sunt og enkelt og lage!
Mye god info og nyttig lesing.
Tom. oppskrifter for de aller minste fra 6mnd. på fruktmoser, middager...
Tipp topp!
Ren,naturlig og hjemmelaget mat for glade og rolige barn heter den
Av Monique Forslund
Det var dårlig.. Ja, enkelte kan jo eksplodere nærmest.God morgen! Foreløpig sitter jeg og veslemann under pleddet på sofaen i pysjen endaPlanen er å vaske klær, brette klær, rydde gjesterommet og kanskje snike inn en trilletur!
Må reklamere på dusjdøra vår. Den ramla av i går, limet har gått i oppløsning. Er tre år gammelt og dette skjedde med den andre dusjdøra i fjor.. Må sjekke IT muligheten for å få en helt annen løsning siden dette tydeligvis er en svakhet. Er glassdører så skummelt om de ramler i gulvet plutselig :O
Oi, såpass. men må nesten ha en del når det er så mange også...men av erfaring så blir det alltid for mye kaker...vi hadde halvparten igjen etter Oliver J. sin dåp.Tror det var 10 kaker eller noeen ble spist opp med en gang, men mange var ikke mye rørt
hehe. Det var nesten bare familie, men vi hadde vel et vennepar med barn hver. Så var det jo min og broren min sin familie, mannen sin familie og kjæresten til broren min sin familie. Mannen min har veldig stor familie
![]()
Hva heter den?
Du så svaret under ja
Oisann. Det er litt skummelt ja. Vet jo aldri hvordan det knuser.God morgen! Foreløpig sitter jeg og veslemann under pleddet på sofaen i pysjen endaPlanen er å vaske klær, brette klær, rydde gjesterommet og kanskje snike inn en trilletur!
Må reklamere på dusjdøra vår. Den ramla av i går, limet har gått i oppløsning. Er tre år gammelt og dette skjedde med den andre dusjdøra i fjor.. Må sjekke IT muligheten for å få en helt annen løsning siden dette tydeligvis er en svakhet. Er glassdører så skummelt om de ramler i gulvet plutselig :O
Høres i grunn digg ut!God morgen! Foreløpig sitter jeg og veslemann under pleddet på sofaen i pysjen endaPlanen er å vaske klær, brette klær, rydde gjesterommet og kanskje snike inn en trilletur!
Da må du ha brodder i alle fall!Hei og hopp. Passe temp for meg ute idag, Ca 2 grader og hører snøen renner vekk. Bare det ikke fryser påda blir det speilglatt.
Skal til barnelege/spesialist idag ang.melkeproteinallergi. Ikke vært i byen med vogna på år og dag, kjenner jeg ikke har lyst til å være blant folk idag. Mas og tjas.. men må![]()
Hei!God morgen jenter!
Her føler jeg at jeg har vært oppe siden hanen galte, men har egentlig ikke det...føles bare sånn...for har gjort noe siden jeg stod opp. Meeen hei, bra å få unna ting!
Hva er deres planer i dag da?
Her skal jeg og snuppa på babysvømming i dag , og så er det dansing med Oliver J. i ettermiddagyayyyy!!
Sånne type armbåndur liksom?Flere enn meg som er glad i klokker her?
Ja jeg gleder megHei!
Høres ut som en deilig dag det da
Vi skal ingenting idag vi. Allerede vært ute å trilla da. Fulgte storebror til skolen. Er fri for bil hele uka, så er godt det ikke er så kaldt lengreså skal vi trille til butikken og handle og så hente storebror igjen til kl 1325.
Håper du får en fin dag![]()
Yes . Jeg finner en ny jeg vil ha hver dag.Sånne type armbåndur liksom?
Finfår du låst framhjula? Det hjalp veldig på min Emmalj. der det var
JaDu så svaret under ja
Vi skal ha lakseburgere fra den boken i dag. Gleder meg!![]()
Hørtes ut som en fin dagGod morgen jenter!
Her føler jeg at jeg har vært oppe siden hanen galte, men har egentlig ikke det...føles bare sånn...for har gjort noe siden jeg stod opp. Meeen hei, bra å få unna ting!
Hva er deres planer i dag da?
Her skal jeg og snuppa på babysvømming i dag , og så er det dansing med Oliver J. i ettermiddagyayyyy!!