Har vært og handlet, skulle egentlig ha wok med svinestrimler - men blir utsatt til i morgenmiddag i dag?
Dere da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært og handlet, skulle egentlig ha wok med svinestrimler - men blir utsatt til i morgenmiddag i dag?
åh det hørtes supergodt utHar vært og handlet, skulle egentlig ha wok med svinestrimler - men blir utsatt til i morgenkjøpte med en grillet kylling, ris og saus ^-^
Dere da?
Åh så deilig daSvigermor hadde laget en kjempegod gryte, også hadde vi salat, ris og rundstykker tilpluss altfor masse kaker, så jeg ba alle ta med seg det de kom med
og kaka mi tok jeg med på jobb i dag, og ble kvitt hele
hehe. Ja vi var vel 45stk tror jeg
![]()
Ja gjør visst detHihi, gleder seg skikkelig mye han da![]()
Kokt torsk med mandelpoteter, kokte gulrøtter og sandefjordsmørmiddag i dag?
Helt i orden;DSå deiligBeklager at jeg ikke har sendt pakken din ennå!! Var bare så kaos da alle var syke
Har ikke glemt deg
![]()
:/ håper den ikke ligger så mye mere nå daJa det er litt håpløst for vogna sklir bare rundt i snøen![]()
Curry kyllingmiddag i dag?
Kokt torsk med mandelpoteter, kokte gulrøtter og sandefjordsmør![]()
:/ håper den ikke ligger så mye mere nå daher er det ikke ett fnugg lenger
Kyllingfilet biter i saus?Curry kylling![]()
Skulle egentlig ha medisterkaker men det ble utsatt til i morgen så ble grøtmiddag i dag?
Ja, 4.30 er fortsatt natta!! Husker at da eldste var året og gikk i den første barnehagen, tok han dagens første dupp kl 7.15 da vi trilla til trikken. Var faktisk vanlig at jeg leverte sovende. Han hadde jo vært oppe siden 4.30-5!au da...04.30 er lei
Veldig spent her også.
Foreløpig sover Sølvi E. bedre enn Oliver J. , men om det varer ...tjaaa...håper det
Men han våknet jo hver eneste time fra han var født og temmelig ganske mange mnd...før det roet seg litt ...men våknet fortsatt mye...og våkner enda...![]()
Risgrøt?Skulle egentlig ha medisterkaker men det ble utsatt til i morgen så ble grøt![]()
Hihi det hørtes godt utHer har vi virkelig fått smaken på fiskenuggetsene til rosahårdott, så det hadde vi i dag![]()
Hehe så braHer har vi virkelig fått smaken på fiskenuggetsene til rosahårdott, så det hadde vi i dag![]()
Ja. Ble det gittRisgrøt?![]()
Både laks og torsk!Hihi det hørtes godt utHvordan fisk?