Skravletråd

Hørtes ut som en fin dag:) her skal vi levere bilen på verksted og bare være hjemme,Prøve og rydde litt her i løpet av dagen må jeg også få gjort:p er ikke helt frisk så får se hvor mye jeg får gjort :p

Ja, jeg ser frem i mot dagen:D Først og fremst veldig spent på guttungen og barnedansen. For det er første gangen i dag:)

Åhh, lurer på hva taksten blir da?

God morgen jenter!
Her føler jeg at jeg har vært oppe siden hanen galte, men har egentlig ikke det...føles bare sånn...for har gjort noe siden jeg stod opp. Meeen hei, bra å få unna ting!

Hva er deres planer i dag da?
Her skal jeg og snuppa på babysvømming i dag , og så er det dansing med Oliver J. i ettermiddag:D yayyyy!!
God morgen :) her blir det å slappe av. Jeg har feber og vesla er urolig :(

Kos dere på babysvømming :)

Det var dårlig.. Ja, enkelte kan jo eksplodere nærmest.
Ja. Var heldigvis ikke noe problem og de skal bytte den. Men tar opp til to uker å vente. Og døra kan jo ikke stå som den står. Så det kommer heldigvis en rørlegger og tar den ned og med seg i dag!

Høres i grunn digg ut!:D En del husarbeid med andre ord. Har blitt litt på morgenkvisten her.
Kjipt, dårlige greier. Kan jo være farlig ja...
Oisann. Det er litt skummelt ja. Vet jo aldri hvordan det knuser.
Ja, ble litt redd at dette kunne skje mens ungene er i dusjen eller på badet. Men vi er de eneste som har reklamert på den dusjen, så vil tro vi var uheldige bare med den og at de nye vil holde.

God morgen! Foreløpig sitter jeg og veslemann under pleddet på sofaen i pysjen enda :p Planen er å vaske klær, brette klær, rydde gjesterommet og kanskje snike inn en trilletur!

Må reklamere på dusjdøra vår. Den ramla av i går, limet har gått i oppløsning. Er tre år gammelt og dette skjedde med den andre dusjdøra i fjor.. Må sjekke IT muligheten for å få en helt annen løsning siden dette tydeligvis er en svakhet. Er glassdører så skummelt om de ramler i gulvet plutselig :O
God morgen :)

Høres skummelt ut med dusjdøra :/ ville absolutt ha klaga når det er nr to som ryker :(

Har ikke kommet lengre enn å ha brettet en kurv med klær, snakket med rørlegger, snakker med svigerinnen min og fått joggebukse på under nattkjolen :p Må vel kle på meg ordentlig for lillemann begynner å bli trett, så burde ut på en trilletur for å få han til å sovne godt. Hadde 18000 skritt i går, så kan ikke ligge på latsida i dag heller ;)

Herlighet så deilig å stå opp i dag til SOL og kvittrende fugler!! Den vårfølelsen! :D :D Regner ikke med vinteren er over helt ennå, men dette var nydelig hihi :) Håper veien er ok så det blir greit å gå i dag :)

God morgen! Foreløpig sitter jeg og veslemann under pleddet på sofaen i pysjen enda :p Planen er å vaske klær, brette klær, rydde gjesterommet og kanskje snike inn en trilletur!

Må reklamere på dusjdøra vår. Den ramla av i går, limet har gått i oppløsning. Er tre år gammelt og dette skjedde med den andre dusjdøra i fjor.. Må sjekke IT muligheten for å få en helt annen løsning siden dette tydeligvis er en svakhet. Er glassdører så skummelt om de ramler i gulvet plutselig :O

Oisann så skummelt! Knuste den?

Åå, lillevennen min er syk :( så fælt å se/høre på :( var hos HS i går, men hun virka ikke veldig bekymra. Han har ikke feber, men er tett og hoster litt. Har legetime på torsdag.

Hei og hopp. Passe temp for meg ute idag, Ca 2 grader og hører snøen renner vekk. Bare det ikke fryser på ;) da blir det speilglatt.

Skal til barnelege/spesialist idag ang.melkeproteinallergi. Ikke vært i byen med vogna på år og dag, kjenner jeg ikke har lyst til å være blant folk idag. Mas og tjas.. men må :)

Ahh ja det er herlig! +1 her! Så ferdig med de kuldegradene :P

Lykke til i dag!

Vis vedlegget 158433 Og i går kveld ble jeg så irritert. Hadde for lite hvitt garn til å fullføre hekle prosjektet. Akkurat for lite altså! Holder bare til halve siste jeg skal gjøre.. så måtte bestille nytt garn bare for det. Og jeg som skulle bruke opp restene ;) ender opp med mer garn enn jeg hadde hehe.

Hehe typisk :) Da får du lage en ting til .. hva lager du?

Ja, ble litt redd at dette kunne skje mens ungene er i dusjen eller på badet. Men vi er de eneste som har reklamert på den dusjen, så vil tro vi var uheldige bare med den og at de nye vil holde.
Må satse på det:) lover jo bra at det ikke er en gjennomgående reklamasjonsak

God morgen jenter!
Her føler jeg at jeg har vært oppe siden hanen galte, men har egentlig ikke det...føles bare sånn...for har gjort noe siden jeg stod opp. Meeen hei, bra å få unna ting!

Hva er deres planer i dag da?
Her skal jeg og snuppa på babysvømming i dag , og så er det dansing med Oliver J. i ettermiddag:D yayyyy!!

Hei på deg, travel som vanlig? Hihi :)
Her skulle jeg egentlig få besøk men ser ut som det må utsettes. Håper jeg rekker innom senteret i dag for å sende og hente pakker :)

Ja jeg gleder meg:);)
Har vanligvis ikke bil selv heller, kun i dag...og det er pga. svømmingen så mannen har hatt el sykkel på jobb;) Vi solgte jo den dyreste bilen for helt unødvendig med 2 biler for oss når jeg er hjemme. Da liker jeg å gå og ta bybanen. Så sparer vi mye penger. Den ene bilen vi har nå er el bil også:)

Ja, det blir bra. Blitt mildere hjemme nå også vel? Vi kommer ikke hjem før 21 april btw. :p

Har dere el-sykkel?? :D Åh det ønsker jeg meg! Hvordan type har dere?

Åå, lillevennen min er syk :( så fælt å se/høre på :( var hos HS i går, men hun virka ikke veldig bekymra. Han har ikke feber, men er tett og hoster litt. Har legetime på torsdag.

ååå... uff stakar liten :( Masse god bedring!

Snuppa ligger så fint i senga si om natta, våkner bare for litt mat :) jeg savner henne i senga da, synes det er så fælt der hun ligger helt alene :p

Snuppa ligger så fint i senga si om natta, våkner bare for litt mat :) jeg savner henne i senga da, synes det er så fælt der hun ligger helt alene :p

Hehe du får prøve å nyte det :) Dere sover sikkert bedre begge to :)

Har samme følelsen :) stakkar lille som ligger helt alene :( men har tatt bort sengekanten sånn at han ser meg når han våkner. Og vet at vi begge sover bedre <3

Back
Topp