FinTfk twinner twist
![]()
bare at den ene er bag da så klart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FinTfk twinner twist
![]()
bare at den ene er bag da så klart![]()
Vi hadde heller ikke mange å velge mellom, det var derfor det ble nåDet er bra. Blir ikke dåp før 13. Mars her. Februar skjer det så mye annet også er det en prest som er i forskjellige kirker i nes så hadde ikke så mange datoer å velge i![]()
Åhh så braNå har vi veid og han er 4600opp 450 g på to uker
![]()
![]()
Ja, han er skjønnNaaw for en søting
Skal du bruke bæresele på flyet? Til snuppa self![]()
Svigermor hadde laget en kjempegod gryte, også hadde vi salat, ris og rundstykker tilSå braHva mat hadde dere?
Mange
?
JaaÅhh så bra![]()
Hihi, gleder seg skikkelig mye han daJa, han er skjønnSa hei til en dame på butikken på lørdag og så sa han " jeg skal til ssssholm"
haha...
Ja tar med ergobabyen.
Jul og påske må det være snøgleder meg til neste vinter for da kan jeg komme meg ut på ski igjen
![]()
God ide! Det skal jeg sjekkeFinfår du låst framhjula? Det hjalp veldig på min Emmalj. der det var mye slaps
![]()
Det var jaggu godt med en turBle en times tid
![]()
Vi skal ikke ha før 20.03.. Ville egentlig ha 6.03 som er 4 mnd-dagen hans, men da var tanta opptatt :/ så da blir det 20. som er min bestemors bursdag. Hun ville fylt 90 den dagen <3Det er bra. Blir ikke dåp før 13. Mars her. Februar skjer det så mye annet også er det en prest som er i forskjellige kirker i nes så hadde ikke så mange datoer å velge i![]()
Hehe, liker begge dele jegDet gjør ikke jegMen det er gøy å følge med på tv da hehe
![]()
God ide! Det skal jeg sjekkeTror nok det går
![]()
Noe slikt her ogsåVi hadde heller ikke mange å velge mellom, det var derfor det ble nåer fire ulike kirker her, så det er vel her en gang i mnd eller noe. Men godt å være ferdig da
![]()
Var den 6 vi helst ville ha også. Men da var det ikke noe her. HeheVi skal ikke ha før 20.03.. Ville egentlig ha 6.03 som er 4 mnd-dagen hans, men da var tanta opptatt :/ så da blir det 20. som er min bestemors bursdag. Hun ville fylt 90 den dagen <3
Er helt enig med at jeg gleder meg til vår og sommer og solBahh skjønner ikke hvorfor ikke de kan måke veien skikkelig? Helt håpløst å gå ute her nå med så mye snø i veien og søskenvogn.. Hjelpes. Gleder meg til VÅR og SOMMER og SOL og bar vei.. LEI.
Er helt enig med at jeg gleder meg til vår og sommer og sol
Men er god trening i å traske rundt i dette føret da![]()